Capitolul 36

806 51 17
                                    

Mă trezesc fără nici un chef de școală. Da, știu. Eu care eram tocilara școlii. Oamenii se schimba, ce să-i faci?
Nu-mi vine să cred că azi prietenele mele pleacă. Măcar bine că Daiana nu pleacă nicăieri. Că vorbeam de lup.
*Convorbire telefonica
Daiana - Neața fataaaa!
Selena - Ce-i cu tine?
Daiana - Nimic,de ce?
Selena - Ție nu ți-au spus?
Daiana - Cine și ce să-mi spună?
Selena - Miruna și Alexia se mută.
Daiana - Serios?!
Selena - Dap...
Daiana - Pentru cât timp?
Selena - Totdeauna... I don't know.
Daiana - Ok... Ne vedem la școală, ciao!
Selena - Ciao!
*Convorbire telefonica încheiată
După ce îmi fac rutina de dimineață, ies din castel fără a mai saluta pe cineva și fără a o mai aștepta pe Emma. Mă urc în mașină, dau muzica la maxim și pornesc. După 10 minute ajung intru în curtea școlii. Parchez mașina și mă îndrept spre gașca noastră.
Selena - Neața!
Lucas - Unde-i Emma? Nu pe tine vrem să te vedem.
Selena - Ce a-ți pățit?
Lucas - Pur și simplu mă deranjează prezenta ta.
Derek - Scuze, are o problemă.
Selena - Ce vină am eu că Miruna s-a despărțit de tine?
Lucas - Ai.
Nu mai spun nimic. Plec de acolo,fiindcă dacă mai stăteam explodam de nervi. Îl zăresc pe Aiden.
Aiden - Neața!
Selena - Da...
Aiden - Ce ai pățit?
Selena - Lucas ăsta....Auzi că eu sunt de vină că Miruna s-o despărțit de el.
Aiden - Ce-o făcut?!
Selena - Miruna și Alexia se mută în Franța. Și nu, nu se mai întorc.
Aiden - Și s-o despărțit ăștia doi?
Selena - Da.
Aiden - Mă duc să văd ce face Lucas. Spune asta apoi îmi dă un pupic pe frunte.
Intru în școală. Auzi că eu sunt de vina! Deodată mă trântesc de cineva.
??? - Ămmm... Scuze.. Sunt nouă.
Selena - Nu e nimic. Te ajut cu ceva?
???-Insfarsit o persoană prietenoasă. Sunt Hannah.
Selena - Selena. Încântată.
Hannah - De asemenea. Îmi poți spune unde e sala asta de clasă, fiindcă m-am cam rătăcit.
Selena - Hei, se pare că suntem colege.
Hannah - Ce bine!
Selena - Și tu ești?
Hannah - Vampir.
Selena - Aleluia. Dau numai de vârcolaci și vrăjitoare în ultima vreme.
Hannah - Nașpa. Auzi cine-i tipul? Spune asta arătând spre Blake.
Selena - E Blake. Bad boy squad.
Hannah - Fuckboy?
Selena - Cam asa ceva.
Hannah - E fraier. A încercat să mă cucerească acum câteva minute.
Selena - E de treabă.
Hannah - S-a dat la tine?
Selena - Nu. E cel mai bun prieten al iubitului meu.
Da.... Mi-am petrecut ceva timp cu Aiden și gașca lui. Toți sunt de treaba, dar cu Blake m-am înțeles cel mai bine.
Trecem pe lângă el, iar acesta ii face cu ochiul lui Hannah. Aceasta ii arată semnul păcii. Îmi place fata asta.
Ajunse în clasă eu mă așez lângă Daiana care butona telefonul ca disperata. Hannah se așează în spatele nostru.
Selena - Hey!
Daiana - Hey.
Selena - Ce ai de butonezi telefonul ala așa?
Daiana - Disperatul ăla de Christopher din gașca lui Aiden, a făcut rost de numărul meu de telefon, iar acum îmi scrie într-una. Și ea cine e?
Hannah - Bună, sunt Hannah.
Daiana - Montana. Spune asta și se apucă amândouă de râs.
Daiana - Eu sunt Daiana. Încântată.
Deodată intra toată gașca de Fuckboys. Blake se așează lângă Hannah, iar Christopher îmi face semn să mă dau de acolo.
Selena-Nici gând Chris. Găsește alt loc unde să stai.
Chris - Dar eu vreau aici.
Selena - E bine să vrei.
Blake - Hey puișor, cum te cheamă?
Hannah - 1. Puisor ii spui lui mă-ta. 2. Mă cheamă cum mi-o pus mama nume.
Blake - Aoleu, puișor nu te ambala. Ești prea sexy când te enervezi.
Hannah - Frumoase replici. Cât timp ți-o luat să le înveți?
Blake - Mâță blândă zgârie rău. Ce mă fac eu cu tine. Aș putea să te mușc, dar nu știu dacă ai să-ți mai revi.
Hannah - Nici nu vreau să mă muști, nu știu pe unde ai umbla cu gura.
Daiana - Rekt bitch.
Chris - Să-ți zis și eu puișor?
Daiana - Aiden, treci și ia-ți potaia de aici!
Chris- Potaie deci? Mie îmi place.
Daiana - *Facepalm
Blake - Asta e numărul meu, mă poți suna.
Hannah - Pentru ce să te sun ?
Blake - Hai că știi tu, nu mai trebuie să îți spun. Spune asta și îi trage cu ochiul.
Hannah - Nu mai ai cu cine?
Blake - O, te rog, toate fetele bălesc după mine.
Hannah - Nu chiar toate. Acum hai să-ți văd mersul. Spune asta și ii face semn să plece.
Blake - Nu plec, nici dacă mă ameninți cu moartea.
Hannah - Aoleu, curajos ești. Fă pe curajosul în altă parte. Nu-mi vine să cred că mi-am consumat câteva minute din viața pentru a vorbii cu tine.
Selena - Ai de capu meu. Bă ce să zic te-o îngropat.
Blake - Merci Selena, se vede cu cine ții.
Selena - Sorry, dar vampirii la putere. Spun asta, iar eu, Daiana și Hannah batem palma.
Aiden - Așa deci? Bine, lasă.
Selena - Așa.
Deci m-am hotărât. N-o să-mi mai opresc umanitatea, dar n-o să mai fiu nici vechea Selena.
Orele de azi au trecut ca vântul. Acum sunt acasă și mă uit prin dulapurile din dressing. Nu m-am întâlnit deloc cu Emma. Mă întreb ce face. Intru în camera ei și o văd stând cocoțată pe birou, cântând melodia ei preferată.
Selena - Ce ai nebuno?
Emma - Cânt. N-am voie?
Selena - Zi ce ai făcut de ești așa fericită.
Emma - Am găsit locul perfect unde să mergem în vacanță.
Selena - Serios?
Emma - Evident.
Selena - Ok, eu plec la.. Să mă plimb.
De fapt mă duc la mall cu Lucifer. Fiindcă el are un stil de... Nush...Bravo, ai stil? (😂) El o să mă ajute cu noua mea schimbare.
După o jumătate de oră apare și el. Își face intrarea, ca de obicei.
Lucifer - Prezent la datorie. Zi-mi, cu ce te ajut?
Selena - O să-mi fac o schimbare de look și de nush.... Cum faci să nu-ți pese de nimic, fără să-ți oprești umanitatea?
Lucifer - Ai chemat persoana potrivită baby.
Am mers la mall. Am cumpărat toate chestiile ce ne-au ieșit în cale. Plus că arătam și fashion.
Selena - Cred că o să dea faliment magazinul.
Lucifer - Asta nu-i nimic pe lângă ce îmi cumpăr eu .
Selena - Ești mai ceva ca o fată.
Lucifer - Da, dar am stil. Știi și tu asta. Acum tot ce mai ai nevoie e de atitudine și o mașină nouă.
Selena - Ce?! La ce îmi trebuie mașina?
Lucifer - Fiindcă arată bine când te dai jos din ea în slow motion.
Selena - Ai dreptate.
*Dimineața
Mă trezesc veselă și mă îndrept spre spre dulap. Aleg cu ce să mă îmbrac. Pun hainele pe pat și mă duc la baie să-mi fac rutina. După ce am terminate mă îmbrac așa :

 După ce am terminate mă îmbrac așa :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Gata cu pulovere lungi și largi. Lucifer m-a sfătuit să nu mă schimb prea mult, dar cine îl ascultă? Totuși ii mulțumesc fiindcă m-a ajutat să îmi aleg toate ținutele astea. Și mașina e blană rău. M-am și machiat, chiar dacă rar folosesc machiaj.
Ies din cameră, iar când mă vede Emma rămâne șocată, la fel și mama.
Selena - Pământul către Emma.
Emma - Ce ai făcut cu sora mea?
Selena - Calmează-te... Stai chill. Sunt eu. Cred... Putin diferită. Și... Nu te duc eu, mergi cu mașina ta.
Mama - Scumpo ce ai pățit?
Selena - N-am nimic mamă. Și să le spui servitorilor că dau o petrecere diseară și să pregătească totul. Ok?
Mama - O... K....
Selena - M-ați pupat! Spun asta și ies din castel.
Mă urc în mașină și îmi aranjez puțin parul, după care pornesc. Ajung la școală, iar toată lumea se uita la mașina mea. Parchez mașină lângă celelalte luxoase și văd că toți sunt curioși să vadă cine e. Lucifer avea dreptate. Cobor din mașină în slow motion. Toți rămân gură cască. Pai cum să nu, ați văzut ce mașină am?

Bengoasă așa-i? (😂) Daiana și Hannah rămân șocate când mă văd

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bengoasă așa-i? (😂) Daiana și Hannah rămân șocate când mă văd.
Selena - Ce fac fetele?
Daiana - Ce-i cu tine?
Selena - Nimic.... O mică schimbare de look.
Hannah - Și mașina?
Selena - Chill... E pentru a arata bine când cobor în slow motion.
Chiar dacă am zis că n-o să-mi opresc umanitatea, tot am făcut-o.
Daiana - Ți-ai oprit umanitatea?!
Selena - Exact. Știi ce bine e? Ar trebui să încerci.
Deodată simt cum am fost străpunsă de o săgeată. E cu verbină. Cad jos. Mi se pare imposibil a-mi mai tine ochii deschiși.
.......
*Nu se putea să nu pun melodia de la medie. Bff știe cât de obsedată is de melodia asta. Nu-i așa Anonima1368?😂😂😂

No, știu că e plictisitor capitolul, dar sper să vă placă. Cine credeți că a tras cu sageata în Selena? Următorul capitol cât de curând. Pe Blake, Christopher și Hannah o să încerc să îi pun la capitolul cu personaje. 🌹

Tocilară sau vampir ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum