*Daiana povestește
Lumina soarelui îmi deranjează ochii. Ii deschid ușor și vad că sunt încă pe câmpul de lupta.
-Iar ai adormit aici?
Ma uit împrejur și tot ce vad sunt mormane de foi. E clar, iar am adormit la birou.
-Lucrez la proiect din greu și cred c-am adormit din greșeală în timp ce cautam schița de rezerva pe calculator. Spun asta văzând pata de cafea de pe cămașa mea.
-Ți-am adus cafeaua, azi îți iei liber, te duc undeva.
-Brick, mi-ar plăcea, dar Domnul O'Brien sosește mâine, iar proiectul trebuie sa fie impecabil.
-Doar dacă... Nu l-am sunat și i-am spus ca nu ai terminat proiectul, iar el și-a anulat zborul pe marți.
-Ai făcut ce? Spun si ma ridic de pe scaun panicata.
-Relaxează-te, vine marți! Spune și bea din cafeaua care se presupune c-ar fi fost pentru mine.
Discuția ne este întrerupta de soneria telefonului meu. Merg repede spre el și da, este cine ma asteptam sa fie.
*Convorbire telefonica
Daiana - Alo!
David - Am nevoie de puțin ajutor!
Daiana - Ce s-a întâmplat?
David - Pai...
Daiana - Mulți ani trăiască mulți ani trăiască.. Laaa muuuulti aaani!
David- Ehe, ți-ai amintit, merci mult!
Daiana - As putea vreodată sa uit?
David - Am nevoie de tine în oraș.
Daiana - David.. Nu știu dacă pot, adică n-am mai fost acolo de ani buni, o sa fie ciudat sa revin mai ales sa dau față cu toți.
David - Dacă te răzgândește știi și tu drumul spre casă.
Daiana - Sunt acasă.
David - Asta vrei tu sa crezi...
*Convorbire telefonica încheiată
-Era fratele tău?
-Da.
- S-a întâmplat ceva?
-Trebuie sa plec. Spun și-mi iau geanta îndreptându-ma spre ușa.
- Stai.. Ce ? Spune și vine după mine.
Coboram scările clădirii și ajungem pana în parcare.
-Unde pleci asa? Parca era ziua noastră libera. Spune și dă din mâini.
-Scuze... Fratele meu are nevoie de mine. Spun asta și urc în mașină.
*Hannah povestește
Îmi iau jacheta din cuier și ies pe ușă. După o cearta cu Blake am zis sa ies sa iau niște aer. Primesc un mesaj. Era de la David. Mhm... Ciudat parca a plecat acum doua zile, iar acum îmi spune ca vrea sa ne vedem. Ma îndrept spre locația care mi-a spus-o. Era un depozit părăsit. Nu prea cred ca are de-a face cu David.
Intru, iar nimeni nu este înăuntru. Dau sa plec, dar ceva trece rapid prin fața mea. Ma întorc sa ma asigur ca nu e nimeni. Deodată apar mai mulți vampiri cu rapiditatea. Se opresc și formează un cerc în jurul meu. Erau ciudați, aveau ochii roșii, dar nu ca ceilalți vampiri.
CITEȘTI
Tocilară sau vampir ?
VampireVolumele 1 & 2 -Volumul 1- Selena este tocilara scolii. Toată viața ei a fost aproape perfectă până când are un accident de motocicletă. Dupa asta devine vampir ,si afla multe secrete despre trecutul ei si se confrunta cu noi probleme .Cititi si...