"EL E ÎN CONCEDIU"
*Selena povestește
Mă pufnește râsul. Unde mă? În iad? Da, sunt sigură. Mă opresc din râs când observ că nebunul ăsta se uită serios la mine.
-Ce e așa amuzant? Spune ridicându-se de la birou.
-Stai... Tu vorbeai serios?
-Din câte știu eu, da. Spune asta și se uită spre oraș prin peretele de sticlă.
-Cine ești? Spun încercând să mă apropii de el.
-Dar tu cine ești? Spune asta și își întoarce puțin capul spre dreapta uitându-se acum la mine cu coltul ochiului.
-Sunt....
-Selena Neena Phoebe Lambert. Mă întrerupe el.
-De unde îmi știi întreg numele?
-Eu știu tot, Neena! (aici autocorectorul a vrut să scrie "Nenea" 😂😂😂)
-Nu-mi spune așa! Spun asta și apuc o pernă de pe canapea, fiind gata s-o arunc după el, dar el pocnește din degete și perna ia foc. O arunc jos țipând, dar dispare.
-Te-ai speriat, Neena? Spune asta întorcându-se la birou.
-Ok... 1.Inceteaza să-mi mai zici Neena! 2.Cum naiba ai făcut chestia asta? 3.Da, m-am speriat!
-1.Nu tu faci regulile, eu le fac! 2.Simplu darling.
-Ok... Spun asta și mă strâmb puțin încercând să-l imit , crezând că el nu a obsevat, dar slabe șanse fiindca il vad râzând.
-Ești caraghioasa! Spune asta așezându-se pe scaun.
-Dacă suntem chiar în iad, tu trebuie să fi dracu' în persoană?
-Fiul lui! El e plecat în concediu. Dar prefer să-mi spui Andreas. Spune asta apoi rânjește.
Îmi dau ochii peste cap și încep să mă plimb prin cameră. Deodată ușa este trântită de perete și pe ea intră val vârtej o blondă nervoasă.
-NICK! Țipă cât o ține gura.
Asta m-ai lipsea, o iubită geloasă gata să-i omoare pe toți.
-Parca spuneai că o să te ocupi de.. problema. Face o mică pauză când mă observă. Ea cine e? Spune arătând cu degetul spre mine.
-Darling, ea e Selena.
-A, ancora.
Ancora? Acum se crede pe mare?
-Mă scuzați, despre ce vorbiți? Spun eu uitându-mă la ei ciudat.
CITEȘTI
Tocilară sau vampir ?
VampireVolumele 1 & 2 -Volumul 1- Selena este tocilara scolii. Toată viața ei a fost aproape perfectă până când are un accident de motocicletă. Dupa asta devine vampir ,si afla multe secrete despre trecutul ei si se confrunta cu noi probleme .Cititi si...