#1#

58 6 1
                                    

-Egy bevetés közben-

- Minden jól megy? -kérdezte a főnököm fülembe helyezett rádión keresztül.

- Persze Valerian - feletem.

- Yass Boss! - ordította Ryan.

- Igen - mondták egyszerre James és Chris.

- RYAN VAGY EZERSZER MEG MONDTAM H NE HÍVJ ÍGY! -borult ki Valerian.

- Jó jó.

- Mindenki álljon a helyére! - adtam ki a parancsot.

Ez egy kemény meló lesz mert egy nagy kutyával van dolgunk.
Bementem az egyik sikátorban. Ott várt. Gondolom ő sem erősítés nélkül. Mi előtt megkérdeznétek h mi a neve, fingom sincs.

- A fekete halál személyesen? -szólalt meg a férfi. Körülbelül a 40-es éveiben járhatott. (Ez volt a Maffia vezérek közti elterjedt nevem)

- Természetesen. - egy öntelt nézést villantottam felé.

Oda dobtam elé a táskát ami tele volt "palacsintaporral". Ő pedig elém dobta az aktatáskát amiben milliók lehettek. Ennek csak egy részét kapom meg.

Hirtelen egy kart éreztem a torkomnál. Ekkor derült ki h vagy kurva gyorsan jönnek a srácok vagy én fogok kurva gyorsan meghalni. Jó egy kettő emberrel elbánnék. De hogy nyolccal? Én se vagyok azért halhatatlan.

Behúztam egyet a támadómnak.
Elég szívósnak bizonyult mert nagyon gyorsan felkelt. Ekkor volt az az eset amikor imádkoztam h időben jöjjön az erősítés.

Hárman leterítettek a földre és vagy háromszor hozzá is vágtak.
Már kezdett homályusulni a kép amikor három ismeretlen ember előjött a sötétből.

Elsötétült minden...

_______________________________________

🌟 Hei emberek! 🌟

Tudom elég rövid lett ez a rész de nya. Ígérem h a következő hosszabb lesz. Ha tetszett nyomj egy vote-ot.
A következő részig jó olvasást!

🥀Én Licsi voltam.... Sziasztok!🥀

_______________________________________




Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Dec 10, 2017 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

A Maffia FoglyaiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora