O zaten herşeyiyle güzeldi. Büsbütünüyle! Elleri ; ince zarif parmakları,beyaz teni ,dudaklarından gelen çilekli parlatıcı kokusu,parfüm sıkmadığı halde derinden gelen güzel çiçek kokusu....
Diğerleri gibi değildi o. Makyaj yapmazdı ve saf güzelliği vardı. Genellikle insanlar umrunda olmaz,sevmediği insanlara baygın baygın bakar ardından göz devirirdi. Onun dışında normalde dikkatle gözlerini açıp etrafa bakardı. Birkaç göz göze gelişimizde farketmiştim insanları o kadar dikkatli inceliyordu ki en ufak ayrıntıyı görüyor gibiydi. Sevdiklerine değer verdiği belli oluyordu. Üzgünken çok sinirli oluyor, mutluyken etrafına neşe saçarak o düzgün, güzel dişleriyle mest edici bir şekilde gülümsüyordu. Tam bir yıldır onu gözlemliyordum. Aslında çok değil 1 yıl ama onu çok sonra farketmiştim. O kadar sonra ki tam okulda son senemdeydim. Ta ki o güne kadar ondan umutluydum. O gün yine arkadaşlarıyla dışarda yine voleybol oynarken farketmiştim. Onların sınıftaki Emir ona ilgiyle bakıyordu ve bu farkedilmeyecek bir şey değildi. Çok belli oluyordu. Arada o da ona kaçamak bakışlar atıyordu. Sonra sorunca birilerine onun Emirle çıktığını söylediler bana. O gün umutlarım birer birer söndü. Sonraki günler zaten morelim bozuk olduğu için günler nasıl geçiyor bilmiyordum. Ona bakmamaya çalışıyordum ama olmuyordu ki illa karşılaşıyorduk küçücük okulda. Sınıfa girdiğimde bizim sınıftaki sessiz çok konuşmayan o kadar güzel olmasada güzel denebilecek bir kızın benden hoşlandığını öğrendim. Adı Buseydi. Ben de sırf onu unutmak için Buse'ye çıkma teklifi ettim. Kız ilk başta çekingen davransa da kabul etti. Kendimi kötü hissediyordum çünkü kızı kullanıyordum resmen. Zaman geçtikçe kızın bana bağlandığını hissediyordum. İçten olmasada kıza iyiymiş gibi davranmaya çalışıyordum. Bir gün kız bunu anlamış gibi beni sınıfın kapısının önüne çekip bu ilişkiyi gerçekten isteyip istemediğimi sordu. Ben de neden sordun ki istemesem çıkmazdım falan dedim. Biz hararetli hararetli konuşurken yanımızdan onun arkadaşı geçti. Zaten bütün okul biliyordu Buseyle çıktığımızı büyük ihtimalle o da öğrenmişti. O yüzden fazla sıkıntı etmedim. Biraz sonra Buseyle yavaşça sınıfa girdik. Bedenlerimiz aynı saatlerdeydi o gün. Basketbol sahasında hem hocayı bekliyor hemde arkadaşlarıyla konuşuyordu. Bu kız beni mi süzüyordu yoksa bana mı öyle geliyordu. Yavaşça arkamı döndüğümde haksız olmadığımı anladım kız hiç çekinmeden direk bana bakıyordu. Yoksa.. yoksa öğrenmiş miydi benim ondan hoşlandığımı. Kahretsin olamazdı değil mi? Zaten nereden duyacaktı ki en yakın arkadaşıma bile söylememiştim. Doğru ya niye endişe ediyordum ki. Bende ona çekinmeden dik dik bakmaya başladım. Birbirimizi hiç çekinmeden süzüyorduk herkesin içinde. En sonunda utanmış olacak ki arkasına döndü. Ben nasıl anlatacağımı bilmiyordum ama bi iyi olmuştum ya içimde sanki atlar tepiniyordu. Bir dakika at ne alaka ya hep bu kız yapıyordu beni böyle. Sonra ne mi yaptım ? Yüzümde sırıtmayla koşuyormuşcasına bizimkinlerin yanına gittim.
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçücük Umut
Teen FictionAdam ona doğru bakıp "farklısın." dedi. O da " nasıl? " diye sordu. Adamı kesinlikle anlamamıştı. Adam da "sanki daha önce gökyüzünün bu kadar büyük, sınırsız olduğunu yeni farketmiş küçük kız çocuğu gibisin." dedi. Kız da gökyüzüne bakmaya devam ed...