Kiedy Cię przytula (gify z dram)Jimin
-Jimin.- szepnęłaś do chłopaka.
-Co się stało T/I?- zapytał zmartwiony.
-Znowu dostałam 2 z (znienawidzony przedmiot).- powiedziałaś.
-Nic się nie stało.
JinGotowałaś w spokoju obiad dla Siebie i najstarszego kiedy wparował do kuchni.
-Odsuń się Misia bo się poparzysz.- odciągnął Cię od kuchenki wtulając się w Twój tył.
VRazem z Kosmitą wracaliście z Twojej lekcji gry na gitarze. Tae postanowił ponieść gitarę sądząc, że na pewno jesteś zmęczona.
Niespodziewanie chłopak się zatrzymał i odwrócił w Twoją stronę i Cię przytulił.
SugaByło już późno więc razem z Yoongim odpoczywaliście już w łóżku.
-Zimno mi.- mruknął chłopak chowając się bardziej pod kołdrę.
Po chwili poczułaś ręce oplatające Cię w talii.
Rap Monster-Mam już tego dość!- krzyknęłaś.- Nie masz już dla mnie czasu. Wychodzę.
-Nie T/I zaczekaj.- zatrzymał Cię Monster.- Obiecuję, że się poprawie.
JungkookRazem z Kookiem chodziliście po ulicach miasta podziwiając widoki. Niedawno spadł śnieg i dlatego w niektórych miejscach chodnik był śliski. Niestety musiałaś paść ofiarą tej pułapki i wywaliłaś się.
-Nic się nie stało T/I?- zapytał zmartwiony pomagając Ci wstać. Ty nie odpowiedziałaś tylko się w niego wtuliłaś.
J HopeChodziłaś po domu ze stertą książek szukając Hobiego. Kiedy zauważyłaś go chodzącego po salonie zaczęłaś podchodzić. Niestety zapomniałaś o progu dlatego wpadłaś prosto na chłopaka.
-No T/I, można powiedzieć, że na mnie lecisz.- zaśmiał się i Cię przytulił.
_______________Dzisiaj taki dłuższy rozdział.
Ogłaszam świąteczny maraton, który zacznie się 21 grudnia.Dziękuje za 40 gwiazdek i ponad 300 wyświetleń pod książką <3
______________