Słowniczek

425 25 40
                                    


Sektor 1  -  Miejsce położone w górach, malownicze krainy wraz z zielonymi  dolinami. Pełne górskich szlaków i małych miasteczek. Głównym miejscem jest siedziba Fielle - Miasto Historyczne przed wielkimi wojnami. Cały sektor słynie z barwnej historii, ciekawych broni i postaci historycznych.

Sektor 2 - Jego teren jest nad morzem, piękne widoki i co najwspanialsze jedynie w sam raz. Z tąd pochodzą najlepsze produkty, owoce i warzywa. Słynie z najwybitniejszych kucharzy, piekarzy oraz cukierników.

Sektor 3 - Położony na nizinach, niedaleko Smoczych Wyżyn. Mieszkańcy są znani z handlu minerałów, mają tu wielkie pokłady magiczne. Stąd także pochodzą smoki, piękne i mężne gadziny. Stolica kopalń, wyrobu biżuterii.

Sektor 4 - Na wschodzie, na terenach jezior. Idealne miejsce na wypoczynek, od zgiełku. Piękne rolnicze tereny, miasteczka obfite w roślinność i zwierzęta. Żyją tutaj wszyscy w zgodzie z naturą.

Sektor 5 - Bardziej Mroczny, na wyżynach Mrocznych Wzgórz. Jest to okolica pełna złodziejaszków,  bandytów i zabójców. Tam jest najwięcej stworów, więc często roi się tam okład łowców.

Sektor 6 - Miejsce magiczne niczym z bajki, piękne pałace, budynki i kawiarenki. Duże miasto, pełne nowości. Tu przyjeżdżają ludzie którzy chcą zostać kimś sławnym. Teren jest wielki niczym Nowy York, wszędzie nowoczesne budynki.

Sektor 7 - Bardziej Uboższy i spokojniejszy, wszędzie lasy a w nich drewniane budynki. Piękna leśna okolica współgrająca z naturą.

Sektor 8 - Główna stolica Zentopii, tu jest pałac królewski jak i najważniejszy port Króla Filipina. Miejsce zamieszkania królewskiej rodziny, oraz pomniejszych ważnych osób. 

      Zentopia to państwo pełne magii, ona zasila wiele przedmiotów i jest użytkiem codziennym w tych stronach. Jedynymi wrogami jest wschodnie państwo Ezudy, oraz ruch oporu który pragnie wprowadzić tutaj większe zmiany niż sam Król, cóż mogli to zrobić polubownie ale wyszło inaczej... Sami zwany są Czarnymi Smokami. 

~~***~~

W Zentopii istnieją podzielone klasy, od jednego do ośmiu.

Pierwszą jest Rodzina Królewska, słynni politycy i przedsiębiorcy; urząd sejmu i duchowieństwo. Dzieci Królów Sektorów oraz oni sami.

Drugą są to celebryci, aktorzy, sportowcy, modele, piosenkarzy, osoby sławne jak i wszystkie służby umundurowane - Milicja, Żołnierze, Strażacy oraz Królewscy Gwardziści. Także i Posłańcy Rodzin Stanowej ( Króla i Królowej). 

Trójkami były osoby z kadry psychologicznej i pedagogicznej; Filozofowie, artyści, muzycy, lekarze, pielęgniarki, weterynarze, architekci, bibliotekarze, inżynierowie, terapeuci, reżyserzy filmowi i prawnicy.

Czwórki czyli właściciele farm; jubilerzy; agenci nieruchomości; agenci ubezpieczeniowi; szefowie kuchni; kierownicy robót na budowie; właściciele firm i obiektów takich jak restauracje, sklepy i hotele.

Piątki ogólnie to zajmująct się sztuką. Są to muzycy i śpiewacy specjalizujący się w muzyce klasycznej, wszyscy artyści, aktorzy teatralni, tancerze oraz artyści cyrkowi.

Szóstki to głównie sekretarze, kelnerzy, sprzątacze, pokojówki, kucharze i kierowcy.

Siódemki pracowały jako ogrodnicy, pracownicy budowlani, pracownicy rolni, czyściciele, czyli praktycznie wszyscy robotnicy pracujący pod gołym niebem.


~~***~~  

Informację będą aktualizowane wraz  ze słownikiem. :)

Jedyna KoronaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz