(Hikaye de bol bol küfür var. Rahatsız olanlar veya sevmeyenler okumayabilirler.)
Sıramda oturmuş telefona bakıyordum. İçimden yüzüne makyajı yüzünün yarısına kadar yapanlara sövüyordum. "Sırf izlenmek için götünüzü yırtarsınız lan siz!" diye söylendiğimde Azra irkilip bana dönmüştü,
"Ne diyorsun kanka?"
"Bir şey demiyorum, gerizekalı bunlar kanka ya. Valla baksana şuna, yatağa yatsa yastıkta yüzünün üç boyutlu izi çıkar lan bunun."
Güldü. Bense tip tip komik mi der gibi bakıp önüme döndüm. Sınıfa o sırada biricik kankim girmişti. Birbirimize piç smile atarken telefon bir anda titredi.
Gönderen: Bebeğim (09.47)
Derste misin aşkım?
Gönderilen: Bebeğim (09.47)
Aşkımlı, canımlı cicimli konuşma. Sevmiyorum zaten biliyorsun.
Gönderen: Bebeğim (09.49)
Biliyorum herhalde gökyüzüm. Piçliğine yapıyoz 😏.
Gönderilen: Bebeğim (09.49)
Adını bebeğim diye sen mi değiştirdin?
Gönderen: Bebeğim (09.50)
Hee. Dün tuvalete gittiğinde unutmuştun. Benim de canım sıkılmıştı. Ne yapsam diye aranırken bir baktım telefon. Biraz galerine girmiş olabilirim dmsnsknd.
Gönderilen: Bebeğim (09.50)
Yarramaaa bak heleeeee
Rehbere girip adını Gavat diye değiştirdim.
Gönderilen: Gavat (09.53)
-Taam sus yazma, derse gircem.
-Sus be sus.
-Çok konuştun.
-Taam hadi sg.Hoca girdikten sonra telefonu kapatıp sıraya attım. Sonrasında Buse'ye dönüp "Kanak dayan, zilin çalmasına son 37 dakika." güldüm ama o benim yüzüme somurtarak bakıyordu. "Ne oldu lan sana?" diye sorunca kafasını deftere çevirip karalamaya başladı. "Bir şey yok. Şu geçen ki hallowen partisi vardı ya, sana anlatmıştım. Oradaki çocuğu tekrar gördüm. Gittim 'Beni hatırlıyor musun partiden?' dedim, boş boş yüzüme baktı sonra dedi ki 'Sen o orospuydun değil mi?' bayağı bozuldum işte beni herkese rezil etti." diye konuştu.
"Siz bununla çıkmıyor muydunuz?"
"Yani ben çıkıyoruz sanmıştım. Ama öyle değilmiş."
"Ya bırak kanka. Valla bak zaten aynı anda 40 kişiye yazıyorsun. Ne yapacaksın birinden zarar mı gelecek?" dediğim anda telefonu çaldı. Göz ucuyla baktığımda 'Sevgilim 3' yazıyordu.
"Bak. Üçüncü sevgilin arıyor işte."
dediğimde kıkırdadı ve telefonu açıp yanımdan uzaklaştı.Bu kıza her ne kadar kızarsam kızayım yine de tekrar yapardı. Düşüncelere dalmışken telefona mesaj geldi.
Gönderen: Gavat (10.01)
Beni susturamazsın gökyüzü.
Gönderilen: Gavat (10.02)
Çıkışta ne yapıyorsun?
Gönderen: Gavat (10.02)
Bizim okulun orada ki parka geçeceğiz bizimkilerle. Neden sordun çok mu özledin aşkını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Kızı
Teen FictionKötü bir kız, ondan daha kötü bir çocuk. Peki aralarındaki aşk nasıl olacaktı?