Taehyung Pov.
Dari Daegu ke Pohang mengambil masa 56 minit..ummm taklah jauh sangat macam yang aku sangka..
kereta api yang aku naiki mula memperlahankan kelajuannya sebaik menghampiri stesen kereta api..
"akhirnya,aku akan jumpa seokjin hyung.."
monologku..
setelah mengambil masa 10 minit untuk berhenti,akhirnya aku tiba juga di stesen kereta api Pohang.
orang ramai mula berpusu pusu keluar dari perut train..aku memandang ke luar tingkap kaca kereta api..
"park jimin.."kataku apabila mataku tertangkap susuk tubuh jimin yang menunggu aku di luar train...
aku pun bangun dari dudukanku dan mula melangkah keluar dari perut kereta api..
sebaik kakiku memijak lantai stesen pohang,aku mendongak ke langit..
hujan renyai renyai..
"V!!!"
aku memandang ke depan semula dan
mengukir senyuman.."jimin.."
jimin juga turut tersenyum..kami bersalaman kemudian..
"selamat datang ke Pohang bro..kau apa khabar?"tegur jimin ke aku,aku hanya tersenyum dan terangguk tanda aku baik baik saja..
"dah jom.."
setelah itu kami mendaki tangga untuk keluar dari stesen train..
End Pov.
"masuklah bro,buat macam rumah sendiri.."pelawa jimin ke taehyung,lelaki tu memandang sekeliling rumah sebelum mengangguk.
kasut dan stoking dibuka lalu mereka masuk ke dalam..
"kau duduk dulu..aku pergi panggil yang lain.."
sekali lagi taehyung mengangguk.jimin kemudiannya berlalu ke tingkat atas..
beberapa minit kemdian..tangga rumah itu,mula riuh.
taehyung yang duduk diruang tamu sambil membelakangi tangga,menoleh ke belakangnya..
"V!!!!!!!..."jerit salah seorang dari mereka..V bangun dari dudukannya dengan senyuman
"bangtan sonyeondan!"balasnya lalu memeluk lelaki yang menyeru namanya tadi
"yah,kitaorang tak ada hug ke?"tegur yang lagi sorang.taehyung dengan rakannya tadi meleraikan pelukan mereka..
"namjoon hyung.."sejurus itu taehyung memeluk lelaki yang bernama namjoon tu,namjoon turut membalas pelukan taehyung..
YOU ARE READING
Crystal Snow [Hiatus√]
Fanfic"Aku dan Dia merupakan rakan sekelas tapi kitaorang tak pernah bertegur sapa atau bersua muka..Sampailah satu peristiwa terjadi yang membuatkan aku tertarik dengannya.."- kim taehyung.. ©to taepopcorn Start : 09/12/17