6. Dimenzió

482 6 0
                                    

Mi van akkor ha vissza szeretnél menni a saját gyerekkorodba, hogy meglátogasd magad? Képzeljük el ahogy a negyedik dimenziót keresztbehajtjuk az ötödiken, és így vissza ugrunk időn és téren át, hogy oda jussunk. De mivan akkor ha egy olyan világba szeretnél eljutni, ahol te feltaláltál egy hasznos találmányt és ez híressé és gazdaggá tett. Képzeld el azt, hogy a mi negyedik dimenziós énünk, szerte ágazik a jelenlegi pozícióból az ötödik dimenzióban, de nem számít melyik ágra utaznál, a gyermek feltaláló idővonala egyik között sem elérhető opció a jelenlegi idő verziókban. Tehát nem tudsz odajutni. Tegyük fel azt, hogy nem számítanak a döntéseink, a valószínűség különböző dolgokra és az sem, hogy mások tettei mennyire játszanak közre a lehetséges kimenetelekre. Következésképpen csak két út létezhet, hogy eljussunk abba a világba. Az első, hogy visszautazol az időben, valahogy létre csalod azt a jelenést ami ihletet ad a fiatal kori énednek a találmány feltalálására, aztán előre utazol az ötödik dimenzión keresztül szerte ágazó időfolyamokon, hogy lásd az újonnan létrejött lehetséges világokat ennek az eseménynek köszönhetően. De ez a hosszabb út lenne. A rövidítés igen egyszerű, keresztbehajtjuk az ötödik dimenziót a hatodik dimenzión keresztül, hogy mint a második és harmadik dimenzió esetében a Laposföldi Hangya, egy pontról egy másikra tudjunk ugrani gyorsan az ötödik dimenzión belül. Más szavakkal, a hatodik dimenzión belül a kiinduló pont ugyanaz, de a lehetőségek és a végkifejletek minden ágon mások.

Húrelmélet EgyszerűenWhere stories live. Discover now