Mielőtt megbeszélnénk a tizedik dimenziót, foglaljuk egybe azt, hogy az egész a nulladik dimenzióval kezdődik, amire egy geometriai koncepció általi pontot rakunk, ezzel létre hozva az első dimenziót. Az a pont egy helyet indikál egy rendszerben. Minden pont ami ott található, beazonosíthatatlan méretű. Az első dimenzió aztán, fog ezekből kettőt és összekötve azokat egy vonallal, létrejön a második dimenzió. Amikor a negyedik dimenzióról beszéltünk, azt állítottuk, hogy a harmadik dimenziót ami tele van különböző alakú objektumokkal, csak egy pontként kezeli, fogva ezt a pontot egy másikhoz kötve egy negyedik dimenziós vonallal, az reprezentálja a teret, egy különböző fázisban. Ezt a vonalat amivel összekötöttük a harmadik dimenziós pontokat mi gyakran csak úgy hívjuk, hogy idő. Aztán a hetedik dimenzióban, az összes lehetséges idősíkot ami a Nagy Bumm által keletkezhetett, kezeltük úgy mint egy szimpla pontot, és ott egy vonalat húzva ami pedig az összes lehetséges idősíkot kötötte a különböző univerzumoknak. Most, ahogy belépünk a tizedik dimenzióba, most el kell képzelnünk, hogy az összes szerte ágazó lehetősége, az összes lehetséges idősíknak az összes lehetséges univerzumban nem más mint egy szimpla pont a tizedik dimenzióban. Ha el kellene képzelni a tizedik univerzumot, mint a folytatást akkor elkell képzelnünk egy másik pontot is a tizedik dimenzióban. De... már nincs hova menni. Azáltal, hogy elképzeltük az összes szerte ágazó lehetőségét, az összes lehetséges idősíknak az összes univerzumon belül, úgy néz ki, hogy az utazásunk véget ért. A húr elméletben, fizikusok azt állítják, hogy úgynevezett szuper húrok vibrálnak a tizedik dimenzióban, amik létrehozták a szubatomi részecskéket, amik a mi és minden más létező univerzum alapjai. Más szavakkal, minden ami lehetséges és elképzelhető, az megtalálható a tizedik dimenzióban, ez az a koncepció, amit az ember épített magának, hogy eltudja képzelni a tizedik dimenziót, ahogy a dimenziók mint rétegek, egymásra épülnek. Érdemes megjegyezni viszont, hogy a tizedik dimenzión belüli szuper húrok hozták létre a szubatomi részecskéket, amik építik fel az univerzumokat. Ahhoz, hogy ezek a szuper húrok, a tizedik dimenzióban létezhessenek, kellett lenni olyan tényezőnek, ami által a tizedik dimenzió mint olyan, létrejött. Más szóval, a tizedik dimenzió megteremtetett, hogy megteremthesse az elsőt, hogy az megteremthesse ismét a tizediket. Tyúk vagy a tojás? - Tojás!!!
Paradoxon
STAI LEGGENDO
Húrelmélet Egyszerűen
FantascienzaAz alap három dimenzió értése és az elképzelésükre való készség, fontos ahhoz, hogy átlássuk később a fentebbi dimenziókat. Mondjuk így: a harmadik dimenzió az a dolog amit "keresztbe hajtasz" hogy egy "A" pontból "B"-be ugorj, és ezek a pontok a le...