3. kapitola - Přízrak

24 3 0
                                    

Milan tam nebyl, tak jsme zavolaly

Emm: Milane!?Jsi tu?!

M: Jo, jo jsem na záchodě!

Katy: Aha ok

Počkaly jsme na Milana a když došel a vraceli jsme se, slyšeli jsme, jak za náma někdo zavolal ,,Hej!''. Otočili jsme se a viděli jsme zase ten ,,stín'' jako z lesa.

Emm: Utíkejte! 

Všichni jsme spanikařili a začali do sebe strkat a při tom utíkat, vypadalo to, jako bychom byli na nějakém rychlostním běhu. běželi jsme tak rychle, že bychom možná byli jen o 10m za Boltem (nejrychlejším mužem). Doběhli jsme do tábora a Milan se chystal zapískat na píšťalku (to se dělá, když táboru hrozí nebezpečí. 

Emm: Zadrž! Nepískej!

M: ALe proč? Vždyť nám TO může něco udělat!

Emm: To jo, ale co jim řekneme, že jsme viděli nějaký přízrak? Myslíš, že nám uvěří? Nepískej!

M: Dobře a co chceš teda dělat?

Emm: Dnes už nic, zítra to s katy obmrkneme, štveme na hlídku a jdeme spát, probuďte další.

M: ok. Tak dobrou.

Emm: Dobrou a nikomu to neříkej!

M: Neboj.

'V NOCI SE MI ZDÁL SEN O VLKOVI'

Vlk: Přijmi své dědictví!

Já: Jaké?

Vlk: Legendy a pověsti praví, že ty tvoje sestřenice a nějaký kluk, který vám bude schopen pomoct, zdědíte dar.

Já: Ale jaký dar?

Vlk: Použí své smysly!

'VLK ODCHÁZÍ - KONEC SNU'

'RÁNO'

Budíček! Nástup na rozcvičku! Rychle jsme vstaly a šly na rozcvičku. Po rozcvičce byla snídaně a pak hygiena. Po vyčistění zubů bylo chvilku volno, ve volnu jsme do lesa jít nechtěly, protože jsme si musely uklízet. Po volnu byla hra a pak oběd. Po obědě byl odpolední klid. Rozhodly jsme se, že to s Katy prozkoumáme a zkusíme zjistit proč tu ten přízrak je. O snu se mi zatím nikomu říkat nechtělo. Vcházely jsme do lesa a opatrně se rozhlížely kolem. Zničeho nic mi někdo klepl na rameno.

Emm: Sakra Milane! Lekla jsem se!

M: Promiň, ale chci se zeptat jestli s váma nemůžu jít.

Katy: Já bych řekla že jo.

Emm: Aghhh, tak jo.

M: Super!

Emm: Nekřič!

M: Promiň.

Došli jsme až ke stromu a tam už čekal. Ano byl to on, přízrak který na nás křičel.

Emm: Co po nás chceš?

P (přízrak): Zatím nic, ještě je dost času na vyplnění legend.........


TAK TO JE PŘEDPOSLEDNÍ KAPITOLA TÉTO KNÍŽEČKY. VZHLEDEM K TOMU, ŽE JSEM TENTO TEXT PSALA TROCHU DŘÍV, UŽ SE MI MOC NELÍBÍ A TAK JSEM SE ROZHODLA O POKRAČOVÁNÍ V DALŠÍ KNIZE, KTERÁ BUDE DELŠÍ LEPŠÍ A SNAD I KVALITNĚJŠÍ. BUDU SE NA VÁS TĚŠIT. :D

Tábor 2k17Kde žijí příběhy. Začni objevovat