Şarkıyı açın...<3
Yorulanlara...
• • •
Hayat kimse için kolay değildi...
Herkesin vazgeçmek zorunda olduğu , vazgeçmesi gerektiği şeyler vardı...
Aşkı , parası , dostu vs...Herkesin kırıklıkları vardı...
Herkesin hataları... Kabusları...
Dostları... Hayalleri... Yaraları...
Herkesin canını yakanlar vardı...İnsanlar Acı bakımından iki seçenekten ibarettiler ;
Canı yananlar / Can Yakanlar
Kimse mükemmel değildi...
Herkesin birilerinden gizlediği şeyler vardı... Benim yoktu deme... Var...
Annenin yaptığı yemekte gözün kalınca annen görmeden hiç ağzına atıp yemedin mi?
Bu en basitiydi...
Sırlar tutmadın mı ?...
Herkesin birilerinden gizlediği şeyler illa ki vardı... İyi veya kötü...
Hiç yoksa bile beynin ve kalbin var...
Oralarda ne yaşadığını senden başka kimse bilmez... Bilemez...Nelerle uğraştığını , gelgitlerini , savaşlarını , yıkılışlarını , kanışlarını , aşklarını , kırıklıklarını , acılarını...
Kimse bilmez... Tükenirsin , Yorulursun , Bıkarsın... Ve bittiğini sandığın an yeniden başlarsın... Öldüğünü sandığın an yeniden doğarsın...
Savaşırsın... Ve tekrar Kırılırsın...
Kırarlar... Toplamaya çalışırsın... Kalbine Batar... Gözyaşlarınla temizlemek istersin kırıklıklarını , beynine bulaşır... Çıkamazsın... Bulamazsın yolunu... Kaçamazsın...Sıkışmışsındır köşeye... Aldığın nefeslerin bile acıtır...
Her geçen gün daha da büyürsün...
İnsanlar geçip gider hayatından...
Seyredersin... Yaptıklarını görürsün ve nefret edersin...İçinde bi yerlerde küçük bir çocuk saklıdır halbuki...
Can çekişir... Çıkmaya çalışır , bu dünya için fazla masum olduğunu bildiğinden çıkarmazsın...Yorulursun be...
"Geçecek"dersin... Her şey gibi bu da geçicek...Daha çok yorulursun...
Günler geçer durulursun...
Ve Unutursun...• • •
Yorulursun...
Durulursun...
Unutursun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiS-SiZ
ДуховныеUnutmak için çabalayanlara, Yorulanlara, Pes etmeyenlere, Savaşanlara, Hissetmeyenlere... Hissizlere... (Ç)alınma durumunda yasal işlem başlatılacaktır...