1

83.3K 213 14
                                    

Zaki Firdaus. Nama ni diberi oleh ayahku, businessman terkaya di Malaysia. Ibuku, meninggal semasa melahirkan adik aku yg kedua, Alisa Yumi. 

16 tahun berlalu, aku bersekolah di sekolah asrama dgn adikku.

Anak org kaya, handsome pula tu. Of course awek ramai nak termasuk adik aku.

*Cuti sekolah bulan 12*

Satu hari tu, aku tergamam depn meja aku cause dpt surat drpd adik aku;

"Bang, aku sbnrnya cinta kau. Jgn bgtau mak ayah please"

Tergamam, terkejut, marah, semua tu bercampur baur. Adik sndiri cintakan abg kandungnya. Wth is going on right here, hatiku berbunyi.

'Bum!'

Aku terkejut dgn hentakan drpd kwn karib ku, Roy. Dia ni apa kurgnya, handsome juga. Kutuk hatiku.

"Oi, lu buat apa Zaki hahahah. Kita mai sini nk lepak lu boleh lak mengelamun!"

Air starbuck yg dipesan td diteguk rakus oleh Zaki.

"Rilek lah brader, kita enjoy lah arini before our SPM hahahahaha"

iPhone Roy bunyi tk henti-henti begitu juga dgn iPhone Zaki. Ya, notification ig mereka. Berdesup-desup junior mereka request untuk follow mereka berdua ni

Maklumlah, instafamous dan jejaka malaya terakhir hahahah

'Ting!'

"Abang, ayah suruh balik skrg juga."

Halah, perosak mood betullah dua beranak ni.

"Weh Roy, aku balik lu ah. Ayah bising lol"

Lari mencecet aku sbb tknk Roy membebel pjg nnti. Sape tk marah en, nk lepak ttba ada serangga perosak.

"Assalamualaikum"

Daun pintu ditolak. Tk smpai 15 lngkh dari pintu, aku dpt rasa ada dua bonggol rapat ke blkgku dan tgn yg memelukku dari blkg.

Bila ditoleh, adik aku. Ya bentuk badannya mmg pujaan aku tapi dia adik aku, berdosa aku buat apa-apa pada dia.

"Adik, adik buat apa ni pada abang? Lepaskan ye dik"

Aku tahu, adik aku mmg cair klau dgr suara aku lemah lembut gitu.

"Abang, adik syg abang lebih drpd pertalian darah kita. Jgn tingglkn adik please hm"

Bunyi menggoda tu mmg mencabar nafsu aku.

Sabar Zaki sabar. Tak lama dah, 6 tahun lagi kau kahwin lah Zaki. Pujukan hati Zaki brjya melemahkan nafsu syahwatnya terhadap adiknya.

"Adik, abang syg adik tk lebih drpd seorg adik yg dilahirkn oleh ibu yg sama, rah-..."

Terpotong terus kata-kata ku bila jari telunjuknya rapat ke bibir ku.

"Dah berkali-kali abang ulang ayat tu. Dah la tu bang". Pinta Alisa

"Abang takkan ulang ayat ni kalau adik tk ulang perbuatan adik ni. Btw, mana ayah kata suruh balik td, org tgh lepak td, kcau je"

Muka Alisa terpampang satu raut wajah yg jht. Baju yg dipakainya mula dibuka satu persatu.

Tgn aku yg merupakan tgn seorg atlet sekolah sememangnya laju menutup aurat adiknya tu.

"Ko buat apa ni gila?! Dh tkde akal ke cane?!"

Tengkingan tu membuatkn adikku menangis teresak-esak.

Oh rupanya aku ditipu, ayah tkde rupanya ni lah plan dia.

-----------------------------------------------------------
Nk tahu lebih lanjut apa akan jd pd mereka berdua ni, support cerita ni tau! Baru nk naik ni hehehe :p

Adik, Stop!Where stories live. Discover now