Auch!
Terus aku dikejutkn dgn cubitan Tasya kerana aku mengelamun di depn Zaki.
Kerana aku terigt sehelai kertas yg ditingglkn atas mejaku yg merupakan surat amaran drpd Alisa.
Tk terkejut lah aku sbb dia dh mmg tergila gilakn abg dia sndiri. Sanggup menjatuhkn maruah sndiri semata-mata cinta buta dia tu. Heh, sungguh membutakan!
"Faira, kau ok ke tk? Knpa kau ttba je marah marah aku ni? Ak tk fhm"
Tanya Zaki untuk memastikan tekaanya sama ada betul atau salah
"Sbb adik kau lah! Tergila gilakn kau smpai takut aku rampas kau drpd dia. Kau cuba nasihat adik kau tu Zaki!"
Reaksi Zaki semasa aku memberitahu perkara tersebut berubah 100%. Aku menyesal bgtau dia
Knpa Faira knpa?! Aku marah diriku sndiri
"Aku dh agak dh! Kau tk habis lagi buat masal-... "
Belum sempat dia habiskn aytnya, aku dh mencelah,
"Em Zaki, mlm ni kau contact aku. Aku bgtau semuanya apa yg jd. Tapi jnji kau tkkn marah dia?"
"Em... ok fai, aku tunggu kau. Hm dh semua ada di sini, jomlah aku blnja mkn"
Ttba Roy bersorak dan diikuti Tasya ;
"Nice la Zaki hahahh aku mmg tnggu saat saat ni!"
"Syg juga kau dekt Faira ni ye?"
Aku yg memerhati gelagat diorg, mmpu gelak je kerana jauh dlm pikiranku, aku rasa ada satu ancaman yg akan dtg merosakkn hbgn kwn antara aku dgn Zaki.
Gelak tawa mereka tk habis lagi dari td. Dari start beli mknn smpai lah pinggn licin lincau
Lagi lagi Roy haha!
Dlm gelak tawa tu, Zaki perasan yg aku tk byk brckp.
"Fai, em... kau ok ke tk ni? Aku risau lah tgk kau ni"
"Eh aku ok la Zaki, nnti mlm kita borak pjg eh", sambil aku kenyitkn mataku pd dia .
-----------------------------------------------------------
Nk tau tk apa akan jd? Nantikan chap seterusnya tau!Tq yg support tu😘
Komen cite matbunga ni, kritik pun tkpe🔥
Vote rmai-rmai, ajak lah mmber korg baca sekali tau!
Hehe❤
YOU ARE READING
Adik, Stop!
RomanceCinta tu buta. Tk kisah, ahli keluarga mahupun org luar. Semuanya bergantung pd kita, cara kita mengawal nafsu kita. Cerita ni yg berkisahkan tentang Alisa, tingkatan 4, yg cintakan seorg instafamous, Zaki, tingkatan 5. Syg dh terlalu syg, smpai...