GÜLÜŞÜN DİYORUM ÇOK GÜZEL!

57 6 0
                                    

SEOLUN AĞZINDAN
hala sahilde bankaların birinde oturuyordum sahili seviyorum huzur veriyordu sadece şu el ele dolaşan çiftler hariç... Gördükçe kurduğum hayaller geliyordu aklıma. yoongiyle burda yürürken kısa giyinmem konusunda kavga etmemiz hepsi bi hayaldi ama güzel hayallerdi bu düşüncelerle birlikte ağlamam durmuştu ne kadar kendi kendime söz versemde yenik düşüyorum böyle şeylere karşı.. Hafif rüzgar esmesiyle titredim ve kalkıp yürümeye başladım şu anda sadece istediğim sıcacık yatağıma girmek ve uyumak... Eve geldiğimde anahtarı takıp çevireceğim sırada kapı açıldı. kimseye yaptıklarım hakkında bir açıklama yapmak istemediğim için direk içeriye girdim ama girmemle birlikte kızlarla birlikte salonda 8 kişinin bana bakmasını beklemiyordum.. İçeriden bir kişi daha geldi gelen kişinin tabiki yoongi olmasını beklemiyordum kızlara kısa bir bakış atarak kızlar ben yatıyorum çok yorgunum dedim o sırada üzerimden montumu çıkarıp askılığa astım iyi geceler diyerek odama doğru çıkmaya başladım odama geldiğimde kapıyı kapatıp kızaran yüzüme baktım bonyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi değiştirdim kafam yeni kendine gelmişti B-BTS bizim evimizde.. YERİİİİİİ diye bağırdıktan sonra eminim herkes korkmuş ama kızlar korkmamıştı çünkü alıştılar artık yerinin yavaş yavaş odama çıktığını hissediyordum SENİ ERGEN ÇABUK ODAMA GEL dememle odaya girdi ne var be dedi ona doğru bir iki adım atıp güzel kardeşim lütfen yoongiye türkçe söylediğim şeyleri çevirmedim de bana hadi.. Ağzında gevezeliyip şey yani çevirdim işte dedi demesiyle başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oldum b-ben yoonginin yüzüne n-nasıl bakıcam şimdi diyerek türkçe konuştum birinin bizi dinlemesi ihtimaliyle bilmiyorum diyerek cevap verdi iki dil bilmek cidden güzeldi.. Aşağı in ve onları burdan gönder dedim bana bakarak aslında gönderemem dedi niyeymiş o dediğimde evlerini su basmış dedi ne kadar güzel bi bu eksikti zaten diyerek yeri odamdan çık ve mümkünse onlar gidene kadar rahatsız etmeyin beni zaten yarın haftasonu dedim tamam diyerek yanağımı öptü ve çıktı odadan az sonra yatağa girdim ve kitap okumaya başladım türkçe bir kitaptı Türkçeyi unutmak istemiyorum sonuçta işime yarıyor arada her neyse kitabı açıp okumaya başladım "soğuk kahve" bu kitabı türkiyedeyken almıştım ama okumaya fırsatım olmamıştı. 15. sayfanın yüzünü yeni açmışken kapı çaldı girebilirmiyim dediğinde evet diyerek yanıtlamıştım içeriye yoongi girdi ama ben hala kitaba odaklanmaya çalışıyordum odan güzelmiş demesiyle teşekkür ederim dedim yatağımın başına gelerek bu gün olanlar için çok üzgünüm beni affedermisin dedi evet aslında sana hiç kızmadım haklıydın beni kıskanmakta demek isterdim ama hayır kızgın deyilim demekle yetindim sadece aşağıdan suenin bağırmasıyla zıkkım yee diye bağırdım çünkü bana emir vererek yemek yap demişti sinirle ve söylene söylene kalkıp sanki ben yemek yapmasam ölürler diyip aşağı inmeye başladım zıkkım olsun inşallah dediğimde herkez bana bakıyordu ve suede sırıtıyordu bakmayın bana öyle dememle herkes önüne döndü mutfağa girip bi güzel döktürdüm menüde "mercimek çorbası fırında tavuk ve çoban salata" yaklaşık 1 1buçuk saat sonra yemeklerin hepsi olmuştu servis hazırlayıp bütün tabaklara koyup afiyet olsun diyerek yukarıya çıkmak için o tarafa yöneldim sen yemiyecekmisin diyen hoseok a dönüp yer yok ben sonra yerim dedim bi adım attım gidebilmek için ama ayaklarım yere basmıyordu yoongi kucağına almıştı beni topluluğun ordan ooo lama sesleri gelince utanmıştım yoongi indirirmisin beni dememle yürümeye başladı ve sandalyeye oturdu bende tabi kucağındaydım (fesatlaşmayın pls) bak artık herkes için bi yer var dedi bende oha yoongi diyerek ayağa kalktım kalkmamla oturmam bir olmuştu çünkü yoongi beni engelledi benimle birlikte yiycekmisin yoksa birbirimize bu şekilde boş boş bakmaya devam mı edelim dedi bende off off kurtulamıyacağım deyilmi sizden dedim hayır hayatım demesiyle sueye baktım göz devirip yemeği yemeye başladım çünkü bir an önce bulunduğumuz durumdan çıkmak istiyordum en sonunda yemekler bitmiş herkes eline sağlık demesiyle ortalığı toparladım bulaşıkları makineye koyup şimdi yatabilirmiyim dediğimde amma uykucu çıktın sende ha demesiyle taeye göz devirip iyi geceler dedim yoonginin biz nerde yatıcaz demesiyle onlara döndüm off onudamı ben söyliyim dedim suenin misafir odasında max 4 kişi kalır iki kişide burda salonda kalsa bi kişi dışarıda kalıyor demesiyle ben napıyım sue dedim herkese göz gezdirdikten sonra bi yoongiye bi bana baktı ne var ne bakıyosun öyle dedim siz yoongi ve sen birlikte kalın dedi ben yo yo olmaz hayatta olmaz yoongiyle aynı oda üstüne aynı yatak hayır olmaz dememle olur dediler taeyle kook sizinle birlikte yatsın ayrıca sevgili olan biz deyil sizsiniz dememle yoongi bana dönüp neden olmasın diyip sırıttı yoonginin ardından konuşan yeri ile sinirlerim iyice bozuldu biz zaten sueyle o yatağa sığamıyoruz bide kookla tae mi gelicek yatağa dedi aslında haklıydılar of tamam ama sadece bir gece dememle tamam diyip onayladılar... Bıkkın bir şekilde şimdi yatabilirmiyim diyerek somurttum üf aman git be uykucu dedi teşekkür edip uykulu gözlerle yukarıya çıkıyordum ki yine ayaklarım yerden kesildi bu sefer kokusundan anlamıştım yoongiydi hiç beklenmedik bir hareket yaparak kollarımı boynuna doladım yukarıya hatta odama girdiğimizi hissettiğimde daha çok sarılarak sanki cidden birlikte uyumak istediğimi belli eder gibi sarıldım yorganı açtığında içine birlikte girmiştik omzuna yatmıştım çok güzel kokuyordu bu kokuyla sarhoş bile olabilirdim saçımı okşamaya başladı ve sanki duyduğumu biliyormuş gibi konuşmaya başladı neden hala beni sevdiğini bildiğim halde direniyorsun neden hala itiraf etmiyorsun dedi sessiz kaldım bi süre. Çünkü canımın yanmasından korkuyorum güvenemiyorum ama her seferinde güvenmekten alıkoyamıyorum kendimi evet belki seni sevdiğimi itiraf etmedim ama şu an ediyorum dedim ve omzundan kalktım seni seviyorum min yoongi. Dememle bende seni seviyorum seol ve sana söz veriyorum seni asla ama asla bırakmıyacağım demesiyle gülümsedim ilk öpücüğümü almış olabilirsin ama isteyerek deyildi dedim ve dudaklarına yapıştım ayrıldığımda direk yanına iyice sokularak omzuna yattım kokunu çok seviyorum dedim gülümsediğini hissetmiştim ve ilk defa neredeyse bu kadar huzurlu uyumuştum...

🇹🇷🇰🇷🇹🇷🇰🇷🇹🇷🇰🇷🇹🇷🇰🇷🇹🇷🇰🇷🇹🇷🇰🇷

Sabah uyandığımda yoonginin yanımda olması huzurlu hissettirdi yavaşça yataktan sıyrılıp kalktım kapının kulpunu kavradım tam aşağı doğru indirecekken nereye demesiyle arkamı döndüm kahvaltı hazırlayacağım klasik ben uyu gelicem tekrardan dememle odadan çıktım hemen kahvaltı hazırlayıp bütün üyeleri çağırmaya başladım üyeler bitince kızlarada seslenip kendi odama doğru ilerledim kapıyı açıp yanına gittim yoongi dedim kısık sesle çok tatlıydı uyandırmak istemedim ama mecburum.. Yoongi diye tekrarlayıp diz çoktüm yatağın başında.. Yüzü o kadar güzeldiki bi andan ağzımdan çıkan kelimelerle ben bile şaşırmıştım "yüreğinin güzelliği yansıdımı o hayran olduğum gülüşüne" bi anda gözlerini açıp ne dedin diye sorduğunda GÜLÜŞÜN DİYORUM ÇOK GÜZEL! böyle dememle kalktı ve elimi tutarak aşağı indi acıktım demesiyle gülümsedim ama aşağıdakiler çoktan yemeye başlamışlardı bizde sofraya oturduk ama kimsenin sevgili olduğumuzdan haberi yoktu namjoonun sorusuyla gülüp cevapladım... Nasıl uyanabildimi bari dediğinde evet çok kolay oldu dedim nasıl dedi insan sevgilisine hiç s*iktir git dermi ayıp dememle herkes siz sevgilimisiniz demişlerdi evet diye yanıtladığımda Jimin h-huyung eminmisin demişti bu sahneyi daha öncede yaşamıştık sanki.. Yoonginin masaya vurmasıyla irkildik hepimiz birden. ya artık anlayın seviyorum seol ü diyip kalması bir oldu a-ağlıyormuydu bende onunla birlikte kalkıp elini tuttum yoruldum Jimin yoruldum bir şeylerin peşinden koşmaktan deyil aşkımı size ispatlayamamaktan yoruldum diyip evden bi hışımla çıktı bende aferin size ben yoonginin aşkına inanıyorum sizde inansanız iyi olur diyip yoonginin arkasından koştum....

BİTTİ Bİ BÖLÜM DAHA DİYER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN HOŞÇAKALIN...

~swaggirlMYG~

SERT KIZ ~MYG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin