Bugün penguenler günüydü. Herkez birbirinin poposunu kaşıyıp, şaplak atıyordu. Furkan yaman baturayı bir kenara çekti ve baturay memelerin sarkıyormuş doğrumu dedi. Baturay şaşkın bakışlarla onu izliyodu. Furkan beklenmedik bir şekilde "salla memeni baturay" diye kulağına fısıldadı. Baturay çok utanıyordu. Furkan hiç beklemeden baturayaın poposuna bir şaplak daha attı ve ardın bir tane daha.
Baturay:yy am an. Yy am an diye ıkındı. Ikınma seslerini duyan orkun koşarak baturayın elinden tuttu ve onu çekti.
F.yaman: napıyosun sen o benim. Duyuyomusun o benim. Onu hemen bana geri ver diye ıkınarak bağırdı.
Orkun:senin hiç bişeyden haberin yok sanırım dedi.Ortam oldukça sessizdi. F.yaman orkunun ne diyeceğini merak etmişti.
F.yaman: neyden haberim yokmuş söyle bakalım dedi.
Orkun: baturay hamile. Yapışık ikizleri doğacak. Hepimizden çok ıkınmasının sebebi de bu. Şimdi anlıyomusun.
F.yaman duydukları karşısında göz yaşlarını tutamadı ve ıkınarak ağlamaya başladı.
Baturay sessiz bir şekilde orkun ve f.yaman ı izliyordu.
Berkcan gelerek;
Berkcan: söyle baturay çocuk kimden söylesene dedi.
Baturay: kayadan. Nasıl oldu bende bilmiyorum. 'kaydırak kafesi'nde karşılaştık. Birlikte oturup sohbet etmeye başladık. Sonra kaya acıktığını söyledi ve iki tane balık söyledi. Balıklarımızı yiyorduk. Bianda gözüm karardı ve sonrasını hayıtlamıyorum. Kaya beni becermişti. Bunun üzerine kayada yanlarına geldi.
Berkcan:Hadi kaya bize baturayı nasıl becerdiğini anlat diye bağırdı ve kahkaha atmaya başladı. Kaya hiç beklenmedik bir cevap vermişti.
Kaya: baturay makyajını tazelemeye gittiği sırada aşçıyla konuştum.Balığı değiştirip yerine küflenmiş balık sotesi getirmelerini söyledim. Daha sonra baturay hepsini yedi nuahahahahahahahah.
Herkez çok şaşkındı. Kaya tam bir sapıktı.
Kaya:baturay eğer çocuklar yapışık doğmasın onları düşürürüm diye haykırdı.
Orkun: ne saçmalıyosun sen kaya. Çocuklarını mı öldüreceksin. Nasıl yapıcaksın bunu.
Kaya: Ona boklu kek yediricem nuhahahah.
Baturay ağlayarak koşmaya başladı.