2. kapitola

83 10 0
                                    

Stála som pred hotelom do ktorého pred chvíľou vbehol ten ghoul. Mala som síce veci úplne mokré ale keď som sa pozrela videla som toho chalana v okne. Rýchlo som pozrela na ako to je poschodí a schovala quinque inak by som to musela na recepcii asi visletlovat aj keď mám odznak z CCG. Vošla som dnu a dala si dole moju obľúbenú čiernu koženú bundu. ,, Dobrý deň slečna môžem vám nejako pomôcť či už izbu máte ?" opýtal sa ma celkom sympatický mladý chlan pozrela som sa naňho a povedala ,, no povedali by ste mi kden nájdem tohto chalana" podala som mu fotku a on mi iba naznačil rukou že mám ísť za ním. Vyšli sme hore schodmi a prišli k nejakej izbe. ,,Tuje jeho izba, inak držím palce pri vyšetrovaní musí byť dosť odvážna aby si robila takúto prácu." povedal dosť flirtovaním hlasom a ja som sa naňho pozrela ako keby som ho chcela zabiť. ,, Nesnaž sa so mňou flirtovať neoplatí sa ti to." povedala som a on radšej odišiel. Zaklopala som na dvere a čakala či niekto otvorí. Nemusela som čakať dlho a dvere sa otvorili. Stál v nich presne ten istý chalan ktorého som vydela predtým v tej slepej uličke. ,,Čo tu chceš, holubov dnu nepozivam." povedal a ja zom sa vytrhla z tranzu s toho že mal celkom pekne telo a mal iba nohavice ,,ja..nó." bola som ale úplne mimo nevedela som čo mám povedať nikdy som nebola v dome ghoula. ,, Vieš čo poď dnu neviem či to chcem rozoberať vo dverách." povedal a oprel sa o stenu ,,vravel si že holubov nepúšťaš." povedala som zaskočene. ,,Raz predsa môžem urobiť výnimku nie?" povedal a ja som vošla dnu. Bolo mi to zvláštne byť tak blízko ghoula a vedieť kde býva. ,,Inak to čo sa stalo asi chápeš ale povedz mi jedno prečo si nezaútočíla." povesal zvedavo a ja som odpovedala ,, zaskočilo ma to že som prvýkrát nezachráni človeka vždy sa mi to podarilo ale biť tebou tak sa do toho nepletiem." ,,Do ničoho sa nepletiem. Pokiaľ viem, tak to ty si ma tu sledovala čiže ty sa pletieš do cesty mne. Ak by som chcel tak by som ťa vtedy mohol aj zabiť. Váž si to že žiješ a viac sa do mňa nestaraj!" potom čo to povedal mi zazvonil mobil. Zdvihla som ho a z neho sa ozvalo ,, vyšetrovateľka Sora potrebujem ťa v 12 okresu akurát tam idem kvôli jednému ghoulovi s ktorým si už raz bojovala zišla by sa tvoja pomoc." povesal Amon z mobilu a ja odpovedala ,, áno Amon už tam idem kde sa stretneme ?" ,, Pošlem ti súradnice do gps v aute. " povedal a zvožil. Ja som rýchlo išla k dverám a chvela som odísť keď sa zpoza mňa ozval jeho hlas ,,Nestaraj sa do nášho života." otočila som sa o povedala ,, to vi ste sa nemali začať starať do môjho." a odišla som preč. Zišla dom dole schodmi a išla smerom k dverám. Keď sa videla ako jeden recepčný má červené oči a pomaly sa blíži ku mne zozadu. Keď zracu po mne skočil. Vybrala som quinque a prebodla ho. Jeho krv stekala po mečoch k mojim rukám. Vytiahla som z neho meče a pokračovala pokojne ďalej k autu. Keď som bola v aute gps už bola nastavená na lokalitu kde sa mám stretnúť s Amonom. Utrela som si ruky a naštartovala auto a išla smerom ktorý ukázala gps.

Tokyo NightsWhere stories live. Discover now