9. Kapitola

50 8 2
                                    

Akurát keď som odišiel od Sori tak sa všetci ghoulovia z Yamata začali schádzať na námestí. Nedávno som sa k nim pridal aby bola sestra spokojná. Sore som o tom zatiaľ nevravel. Dnes sa v meste konal festival. To bola pre ghoulov hotová hostina. Vyskočil som na strechu k sestre už v mojej ghoulskej forme. Na každej streche sa tlačili ghoulovia a sledovali, kedy niekto vojde do opustenej uličky. Akurát do jednej uličky vbehlo malé dievčatko a za ňou sa rozbehla jej mama. Dvaja ghoulovia tam zoskočili a ja som sa tam rozbehol tiež. Jeden sa po nich zahnal s kagune no ja som ju v poslednej chvili odbil. ,,Loviť deti a matky je zakázané." Pripomenul som im. V hrdle ma pálil neskutočný smäd. Ani sa netrápili s odpoveďou. Hneď po mne zaútočili. Podľa ich pohybov som usúdil, že ghoulami sa stali len nedávno. Ja s mojou sestrou sme boli podľa CCG úroveň SS. Všetko prebiehalo hladko. Potom z rohu vyskočil jeden z vyšetrovateľov CCG a začal po nás páliť ako šialenec. Ghoula, ktorý na mňa akurát útočil prestrieľal desiatimi guľkami. Jeho telo spadlo bezvládne na zem. Vyšetrovateľ prestal strieľať a začal rozkladať svoju quinque. Zo strechy ku mne priskočila sestra. Od kedy som sa pridal k Yamatu som sa stal spolumajiteľom. So sestrou sme si vymenili pohľady. Prikývla a rozbehla sa k vyšetrovateľovi. Ten v poslednej chvíli zdvihol vysielačku a zakričal: ,,Yamato!" Potom mu moja sestra vybila z ruky vysielačku, a odhodila jeho quinque. Obmotala ho svojou kagune aby sa nemohol pohnúť. V Yamate bol zákon že keď niekto poruší pravidla, čaká ho trest smrti ktorý musí urobiť jeden z veliteľov. Nikto nam do toho nesmel zasahovať. Postavil som sa pred toho ghoula a prebodol som ho svojou kagune. Z úst mu začala ísť krv a pomaly prestával dýchať. Spoza rohu sa ozvali ďalšie kroky. Sestra zlomila vyšetrovateľovi väzy a vyskočila na strechu. Na jej povel sa všetci aj s ňou "vyparili." Iba ja som ostal stáť v uličke. Spoza rohu vybehol vyšetrovateľ Amon, jeho pomocník a Sora. Bola úplne v šoku no aj tak mala na mňa stále namierené. Vytiahol som z mŕtveho tela ghoula kagune a on sa zošmykol na zem ako handrová bábika. V momente keď po mne Amon vystrelil, som skočil na strechu a vydal sa domov. Našťastie ma neprenasledovali. Podľa výrazu v Sorinej tvári som však mal pocit, že toho budem musieť veľa vysvetliť. Pred domom ma čakala ruka a noha vyšetrovateľa s odkazom: Pre milovaného bračeka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tokyo NightsWhere stories live. Discover now