5. Kapitola

33 6 0
                                    

Okolo mňa stálo už iba desať holubov. Neboli silní. Pôvodne ich na mňa prišlo tridsaťpäť ale teraz už ostali len desiati. Zabodol som svoju Kagune do chrbta piatich vyšetrovateľov. Ďalší traja sa na mňa rozbehli no vytrhol som im zbrane a odtrhol som im hlavy. Už ostali iba dvaja. Chlap sa ani nestihol rozbehnúť a už bol mŕtvy. Posledná ostala vyšetrovateľka. Tajne som si prial aby to bola Sora. Celé toto som robil iba preto aby prišla. Nebola to ona a tak ma to nahnevalo že som to dievča zabil tiež a potom som ju pomaly zjedol. Toto som robil už asi siedmu noc no stále tu nebola. Celý od krvi som vyskočil na strechu a zbadal som ju tam. Na streche stála Sora a mierila na mňa svojimi quinque. Zaútočila no ja som to odrazil. Chcel som sa s ňou pohrať. Chcel som, aby videla že má odísť z CCG. Z rúk som juj vytrhol obidve quinque a odhodil som ich niekde na ulicu. Rýchlo sa natiahla po hádzacie nože no moja Kagune bola rýchlejšia a odtrhla jej aj to vrecúško kde ich mala. Videl som že má v očiach strach. Chytil som ju z Kagune okolo pása. Prišiel som k nej úplne blízko a potichu som jej zašepkal do ucha. ,,Bojíš sa ma? Myslím si že by si chutila skvelo." Ešte som sa aj zasmial a čakal som čo urobí. ,,Tak ma zabi ak to tak chceš mne to vadiť nebude ale ešte pred tým chcem niečo spraviť." povedala a pobozkala ma. Zarazilo ma to. Toto by nemala urobiť. Mala by sa ma báť. Vedel som že je statočná ale netušil som že až tak veľmi. Najhoršie na tom však bolo, že sa mi ten bozk páčil a chcel som viac. Odtiahol som sa aj keď proti svojej vôli a pustil som ju. Vedel som že musím vyzerať strašne. ,,Tak čo mám urobiť aby si odišla?" Spýtal som sa zúfalo. ,,Nemusíš robiť nič, chápem že je to nebezpečné." povedala a usmiala sa. ,,Takže odídeš?" Spýtal som sa s malou iskričkou nádeje. ,,Je to možné ale už ma pusť nemám toľko času musím isť ešte domov." povedala. Pochytila ma obrovská radosť a tak som ju pobozkal. Tiež ju to prekvapilo no nebránila sa. Rýchlo som sa odtiahol. Nemal som to urobiť. Pustil som ju a rýchlo som sa rozbehol do tmavej noci.

Tokyo NightsWhere stories live. Discover now