snowflake

70 20 1
                                    


;;snowflake

A hypersensitive, irrational person who can't stand to have their world views challenged, or be offended in any perceived or even slightest of ways; they will have any number of emotional reactions: impuning character and/or motives, blocking on social media, shouting, interrupting, threatening, assaulting, etc. They often live in an echo chamber of their own beliefs and surround themselves exclusively with people and opinions that agree with their own. This term is most often use to describe people left-leaning people, but can be applied both left and right wing people.

--------------------------

25 aralık;;

saati tam bilinmemezlikle birlikte,şafak vaktinde ayışığının kendisini çektiği ve böylece tüm kusurların ortaya konulduğu dakikadayız.

alev yayan bir karanfil ok ile belli belirsiz bir sokakta yürümekteyim.

belli belirsiz şeylere zaafım vardır. 

ruh gibi,bilinmeyen gibi,karanlık gibi,az önce bahsettiğim ve mümkün olamayacak bir karanfilden ok gibi.

çiçek açmadığı halde tek bir yeşilliğe sahip olan bitkinin uyandırdığı bir kıpırtı var içimde.

ben o var olmayan çiçeğin kokusunu duymaya çalışırım.

bu çiçeğin ışığı,kendi içinde.

gizli.

aşkın sayesinde bedenimde filizleniyor.

bu durumlara zaafım,''neden...nasıl...ne zaman?'' sorularına yanıt veremiyor.

bu aşırı tutkuya cevapsız kalıyorum.

beni bu tutkuya bağlayacak başka bir yol bilmiyorum,tanımıyorum.

ben varlığından şüphe duyduğum bu suretim dışında,

tutkum da varlığını yitiriyor.

öyle ise,

benim rüyalarım ile gözlerini kapatmaya,

kirpiklerini buluşturmaya,

devam edelim.

train;;kth+jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin