Valizimi topladım ve sırt çantamı sırtlandım.Kaçış planım camdan kaçmak ve telefon sinyalimi kapattırmak.Odamın kapısını kilitledim ilk önce telefon sinyalimi kapattırdım.Bir halat aldım ve camdan sarkıttım.Bu konuda iyiydim daha önce bu şekilde iki kere daha evden kaçmıştım.Ama ikisindede acıkmış eve dönmüştüm.Bu sefer yanıma kendi yaptıgım üc sandviç koydum hazırlıklıydım.Halattan yavaşça indim ve inince halatı aşaya çekip yanima aldim.Lazım değildi.Ama geride kanıt bırakmamalıydım.Halatı çantama koydum .Evin ordan bir taksi çevirdim ve beni havalimanina birakmasini soyledim .Havalimanına bıraktığında hangi uçağa binmem gerektiğini düşündüm.Büyükannem malibu da oturuyodu aslinda hic de fena sayılmazdi.Los angeles a gitmeye karar verdim.Görevliler bana uçağın saat 1.30(öglen) da kalkıcağını söylediler.Saate baktım daha yarım saatim vardı.Kendime bir kahve aldım ve yürümeye başladım.Telefonum çaldı.Arayanın annem yada babam olduğunu düşünüyordum.Ama arayan en iyi arkadaşım Ashley di.Ona kaçtıgımı ve Los angeles a gittiğimi söyledim.Bir an afalladı .Sonra bunun yanlıs olduğunu söyleyen yüzlerce laf etti .Ona uçağimın kalktıgıni soyleyerek telefonu kapattim.Uçagımın kalkmasına daha 15 dk vardı.Biraz dolanmaya başladım.O arada yine telefonum çaldı .Tam telefona bakıcaktimki birine çarptım ve bardağımda kalan bütün kahve çocuğun üstündeydi.Çocuk kafasinı sinirli bir biçimde kaldırdı.Ama sonra gülümsedi."Özür dilerim"dedim onun duyabileceği ama çok sessiz bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SuMmEr ChAnCe~
Roman d'amourYazın büyukanne sine giden Missie burda yeni bir çocukla tanısır .Peki bu cocuk missie nin ilk aşkı olucakmıdır ?