"Sadece 3 aylığına Missie !"
diye bağırdı annem .Sinir olmuştum ona bütün yazımı büyükannemde geçiremem.
"Orda kimsesiz bir keçi gibi oturacak mıyım yani.İstediğin bu mu ?"
İlk defa sesimi bu kadar yükseltmiştim.Normalde anneme karşı hep naziktim."Hayır kimsesiz bir keçi gibi oturmayacaksın.Yanında büyükannen olucak.Ayrıca yaz iş bulucaksın ve yaz okuluna gideceksin."
Ne ? Hayır olamaz bu daha da kötüydü annem gittikçe sinirlendiriyordu beni.Ama daha fazla uğraşmak istemedim.Kafamı salladım ve valizimi toplamaya başladım.Annem bu sefer ileriye gitmişti.Tanrım neden herşeyi zorlaştırıyordu ki ? O arada 13 yaşındaki erkek kardeşim Derek odama girdi ."Annemin seni neden gönderdiğini biliyorum .Onları duydum babamla ko...."
Kes sesini diye bağırdım"Onlar umrunda değil .Neden gönderdikleri de anladınmi ? Şimdi defol!" Annem bağırışımın üzerine geldi ve Derek in gözleri dolmuştu.Hızlıca odamdan çıktı .Annem de bana kızgın bakışlar gönderdi.Yatağımın ucuna oturunca ona somurtarak baktım .O ise gülümsedi."Bunu yaptığımız için Üzgünüz ama bu en iyisi .Geri gelince sana nedenini anlatıcam .Yada baban anlatır.Seni seviyorum." Kocaman ve içten gülümsedi .Bense ona karşı somurtmaya devam ettim.Sonra oda gülümsemeyi bıraktı ve odamdan çıktı.Ne yani onun bir gülümsemesiyle tatilim berbat mı olacaktı ? Ah hayır hiç sanmıyorum.Bi yolu olmalı.Birşey bulmalıydım .Ama nasıl ?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SuMmEr ChAnCe~
RomanceYazın büyukanne sine giden Missie burda yeni bir çocukla tanısır .Peki bu cocuk missie nin ilk aşkı olucakmıdır ?