Gece aninden gelen gürültü sesiyle irkildim gözlerimi açtıgımda perdeden bır ışık hüzmesinin yüzüme doğru yansıdığını fark ettim gece 2-3 sularındaydı kalkıp cama doğru yöneldim perdeyi hafiften aralayıp baktığım evimizin önünde duran tırdan geliyormus ama bu saatte yanında bir topluluk vardı eşyaları taşıyolardı zifiri karanlıkta.Biraz daha yakından bakmak istedim camı hafiften açtım aşagında tırın yanındaki kızın bana bakıyordu biraz ürkmüştüm açık söylemek gerekirse şapkasını başına geçirmiş uzun boylu( 170 civarlarında) simsiyah giyinmiş garip bir kızdı.Gecenin o derin karanlıgında güneş gözlüğü takmış.Bana doğru bakmaya devam etti sonra kalabalığın yanından ayrılıp yan tarafdaki villaya doğru ilerledi.O villa kendimi bildiğim bileli boştu ve sahibini kimse tanımıyordu şimdi ise ürkücü bir kız buraya yerleşiyordu.Sabah olmuştu annemin hadi kızım Mira uyan artık öğlen oldu demesiyle kendime gelmiştim bu saatte kadar nasıl uyumuşum anne ya niye uyandirmadın dedim annem hadi yemek yiğecez diyip gitti.
Kalktım elimi yüvzümü yıkadım asağı indim babam yine her zamanki gibi alaycı edasıyla bana bakıp uyuyan güzelimizde uyanmış günaydın kız o saçlar ne öyle süpürge gibi dedi babamın her zamanki muzipliği işte uğrasıyordu. Baba ya diyip sofraya oturdum.Yemek yedikten sonra anneme yardım ettim.Telefonuma bir mesaj gelmisti ekranı açtım abimdenmiş:
Anne baba oley abim yakında evimize dönüyor diye çığlık attım bir anda napiyim çok özledim abimi...Kızım sakin ol dedi babam.(gıcık işte)Odama çıktım giyindim ve dışarı cıktım.
Gözü bir anda yan tafaftaki villaya kaymıştı ve o yöne doğru ilermeye başladı bahcede ilerliyordu içeriden sesler geliyordu tartışma gibiydi zili çaldı kapıyı yaşlı bir kadın açtı
60 yaşlarında sert bakışlarıyla bana bakıyordu. Buyrun hanım efendi kime bakmıştınız? (yaşlı kadın)Ben yan tarafta oturuyordum merhaba demek istemiştim sadece yeni taşındınız nede olsa(Mira).
Asya hanım şuanda müsait değiller daha sonra gelin lütfen iyi günler.
Kadın adete kapıyı yüzüme çarptı hareketleride şüpheliydi sanki birşeyler gizliyordu adının Asya olduğunu öğrendiğim bu kızdan dahada ürkmeye başladım.Ayrıca şu yaşlı kadının yaptığı ne demek ya yüzüme resmen kapıyı çarptı.
Mira bu şekilde düşünmeye dalmış parka doğru ilerliyordu
san Asyada villanın camından Mirayı izliyordu tabi o bunun farkında bile değildi.Hava kararmış gece olmuştu artık eve gidecekti eve geldi kapıyı annesi açti kızım çok meraj ettik bu saate kadar nerdeydin hiç ya anne öyle parka gitmiştim dalmışım zamanın nasıl gectiğini anlamadım.Hadi kızım içeri geçte üşütme(klasik anne iste).Hemen hızlı adımlarla odama geçtim ışığı kapatıp tabletimi alıp halkanın 3. serisini açtım izlemeye başlamıştım ki biri camı yumrukluyordu filmin etkisinde kaldığımı düşünüyordum ki yine camdan ses geliyordu noluyordu anlamaya çalışıyordum kim olabilirdi balkonda annemle babam aşağıdaydı kim olduğuma bakmakla bakmamak arasında kaldım acaba aman ya kimmiş bakalım korkarak balkonun kapısını açtım ani bir hareketle açtım ve o karşımdaydı iri buz mavisi gözleriyle bana bakıyordu.(Kıskandım gözleri çok güzeldi) Hayalmi görüyordum bu nasıl olur dedim.
Hayal değilim tam karşındayım bu arada merhaba Mira.
Se-Se-Sen benim adımı nerden biliyorsun.(biraz kekeledi)
Seni uzun zamandır tanıyorum
Ama bu nasıl olur imkansız!!
Değil...
Se-se-sen beni nerden tanıyorsun ve buraya nasıl çıktın?!!!!
Bunu zamanı gelince öğrenirsin boşver.Buraya nasıl çıktığıma gelince şu boruyu görüyormusun iste oradan.
Gelicek bölümde görüşmek üzere... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli komşu kızı
Mystery / ThrillerGece aninden gelen gürültü sesiyle irkildim gözlerimi açtıgımda perdeden bır ışık hüzmesinin yüzüme doğru yansıdığını fark ettim gece 2-3 sularındaydı kalkıp cama doğru yöneldim perdeyi hafiften aralayıp baktığım evimizin önünde duran tıradan geliyo...