Berke'nin Gamzelerii

542 15 0
                                    

Elini uzatarak;

''Selam ben Berke''dedi ve gülümsedi.

iç ses:''Aagagagagagagaagag gamzeleri vaaaaaar.Çok taşşş eridiiiim.Analar neler doğuruyor be''

dış ses:''Selam ben de Mira dedim ve gülümsedim.

''Hmm demek Mira çok güzelbir isim bayıldım''dedi ve gülümsedi.

''Öyle mi? senin ismin de çok hoş bence''dedim ve gülümsedim.

''Mira bu arada ben bu okulun sahibinin oğluyum''dedi saçlarını karıştırarak.

iç ses:''YAAAA ama çoooook tatlısın sen ya.Bir gece gamzelerinde kalabilir miyim?

dış ses:''Aaa sen Suat amcanın oğlu musun?

''Evet doğal olarak''dedi

iç ses:''çok bilmiş ölsine dedik heralde göt kafalı''

dış ses:''Doğru diorsun dedim ve gülümsedim.

''Bu arada seni sınıfına götüriyim okulu gezdiriyim eğer bunu yapmazsam babam beni keser''dedi 

iç ses:''Ahahhaha çok komik hıh.Gezdirmelisin bebek :)

dış ses:''Ahhaha espiride yapabiliyorsun demek.Evet okulu keşfetmem için sana ihtiyacım war''dedim ve gülümsedim.

''İstersen ilk önce sınıfa gidelim.Aynı sınıftayız''

''Aaaa iyimiş aynı sınıftayız demek.''

....

Devam bebekler umarım beğenirsiniz eğer okuma sayıları artarsa her gün bir bölüm hediye ederim size :) :) sewiliyorsunuz öptüm bb :) :)

Sınıfa girdiğimizde bir fahişe Berke'ye ''Bizi tanıştırmayacak mısın BERKECİĞİMM?'' dedi.

iç ses:''BERKECİĞİMM,o benim lan göt lalesi''

BERKE:''Mira,bizim aile dostumuz,kuzen sayılırız GAYE''dedi göz kırparak.

iç ses:Aaagagagagaa göz kıptııı çoook tattlııı

GAYE:''Selam Mira ben de Gaye'' dedi ve oruspu gülümseyişini gönderdi.

Kolumu Berke'nin omzuna atarak ''Selam''dedim ve piç gülümseyişimi gönderdim.

***

Dersten sonra Gaye kalorifer dairesine çağırdı beni

iç ses:''Sen kimsin lan fahişe beni ayağına çağırıon''

Kalorifer dairesine girişte baktım,Gaye sinirden tırnaklarıyla fantazi kurmuş mal

İçeri girdim ve ''ne var''dedim Gaye'nin etrafındaki kızlar davrandı bana karşı fakat Gaye ellemeyin dedi ve bir anda yakama yapıştı ve bana;

''Berke'den uzak dur''dedi.

iç ses:''Lan fahişe sen beni ne sandın yedirir miyim sana Berke'yi.

Ben tabii ki durur muyum Gaye'nin yakamdaki elinden bileğine doğru tutup çevirip arkasında birleştirip çenemi sırtına bastırdım ve kilitlendi işlem tamam!!

Kızlar tabii bişi diyebilirler mi ya da yapabilir mi? göt korkusu sardı gewsekleri.

çenemi kaldırıp Gaye'nin saçlarından tuttum ve kulağına fısıldadım;

''Yarın ne olur kimse bilmez be cici kız benle uğraşma yazık olur sana hani''

Kızlar göt korkusundan hiç bişi yapamadılar.Gaye'nin de canı yandığı için ağlayarak çıktı gitti.Kızlar bana baktılar.

''Ne bakıonuz lan göt laleleri siktirin''dedim.Kızlar hiçç bişi diemeden siktirdiler.

''Okul bi de bunlarla doluysa her gün 50 tane birden halletcez galiba''dedim ve Okuldan çıktım.

Bu kavga felan derken serviside kaçırdım hassiktir yaa yürücez hadi bakalım.Dolmuş durağına doğru ilerlerken arkamdan biri seslendi.

İç ses:''Kim lan bu''

Arkamı döndüğümde Berke koşarak yanıma geliyordu.Yanıma geldi ve;

''Gaye sana ne dedi?'' diye sordu kaşları çatık bi şekilde.

iç ses:Offf çok tatlısın yaaaa

dış ses:''Hiç öyle biraz tartıştık''

BERKE:''Nasıl ya kız harbi dayak yemiş senden''dedi

''Berke saçma sapan düşünceler yaratıyor beyninde napsaydım yani yakama yapışmıycaktı o da haketti hem hıh''

BERKE:''Ne düşünüyormuş?''

''Boş ver ya saçmalık''

BERKE:''Miraaaa'' dedi gözlerini devirerek.

''Tamam ya anlatıyorum''dedim gülümseyerek.

BERKE:''Eveeeet''

''Ben senden uzak durmalıymışım felan işte bana Berke benim gibi şeyler söledi.

BERKE:''Bu mu saçma senle ben biz olamaz mıyız ki?''dedi saçlarını karıştırarak.

iç ses:''Hassiktir Berke ne diosun ya ben doğru mu duydum aaaagagagagag yerimm çook tatlıı:''

dış ses:''Ben buna saçmalık demiyorum seni sahiplenmesi çok saçma sevgilisi dilsin sonuçta''dedim.

BERKE:''Aslındaaaa''

''Aslında ne?''

BERKE:''Aslındaaa,bak şimdi sana bişiler anlatıcağım ama bi kafeye gitsek ne dersin?''dedi gülüseyerek.

iç ses:''Yaaa bunun gamzelerine gömün beniiiiii''

dış ses:''Olur mu acaba? olur yaa neden olmasın'' dedim gülümseyerek.

ve o da gülümsediii

BERKE:''Şoförü çağırmalıyım senin için koşarak geldim''dedi gülümseyerek

Ve telefonundan mesaj attı.Bende bu sırada anneme''anne kütüphaneye gidiceğim merak etme''die mesaj attım.E anne bu merak eder ewe gidincede bi torba laf yemek hiiiç iyi olmuo o yüzden haber wermek gerekir.Yine bir kız yalanı kütüphaneye gidiyorum aannnee :) :)

Bir kaç dakika sonra caddeye yanımıza bir BMW cip yaklaştı.

iç ses:''offffff bebeğim ben sana binmeye kıyamam''

BERKE:''Hadi gidelim''dedi ve arabayı gösterdi.Bende gülümseyerek bindim arabaya.

iç ses:''Araba demek yazık lan bu bir bebek off''

BERKE:''Çok güzel bir kafe biliyorum oraya gidelim''dedi

''Peki'' dedim gülümseyerek.

iç ses:''Lan bu beni sikmesin kenarda köşede vala göt olurum hee!!!Yok lan ne sikmesi aile dostumuz lan Suat Amca harbi amcam gibi lan.

***

AİLE DOSTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin