Lanet olsasi alarmin sesiyle koltuktan yere dustum "ahh boynum" boynumun tutuldugunu hisstedebiliyordum kendimi toparliyip banyoya gittim islerimi hallettikten sonra ustumu degistirdim cantamla asagiya indim telefonuma bakmamistim berke mesaj atmis midir? anan 12 cevapsiz arama 57 mesaj mi hepside berkeden mi?
'mira nerdesin ya??'
'mira 1 saattir senibekliyorum'
'daha gaye var onu cildirtalim'
amk bu cocuk tas falan ama harbi bazen gerizekali neyy amk askim diye mesaj mi atmis biz gayeyi uzaklastirmak icin cakma sevgili degilmiydik acayip fail verdin berkeeee anan zaaaa xdxd amk kendine gel sizofren oldum yavv
"Anne ben cikiyorummm"
"kahvalti yapmiyo musun?"
ic ses; hee amk hee okula gec kaldim ama gotumu yaya yaya kahvalti mi yapcam siktir git amk!
dis ses; "hee yok anne zaten gec kaldim"
"tamam bebegim optumm"
disari ciktigimda berke beyaz BMW si ile karsimdaydi gitmedi mi bu yav?
hic yuzune bakmadan kapiyi actim ve arabaya bindim "gunaydin" dedim omuz silktim ve cantami arkaya attim "gunaydin sevgilim"
ic ses; amk tatlisin gozlerin mavinin en guzel tonu dudaklarin dolgun ve tatli gamzelerin belediye cukuru kirpiklerin uzun ve saclarin rampa falanda yuh aq ne cok tatli seyi var ufff yerlerr
dis ses; "Sevgilim derken biz gaye icin fake sevgili degil miydik bu ne yakinlik?"
Yuzume hic bisey soylemeden bakip ic gecirdi ve hic bisey soyelemeden sustu okula gelmistik uff 1. dersin zili calmis bile amk her ne sikimse arabadan indik arka kapiniyi actim cantami aldim kapiyi hafifce biraktim otomatik olmasinin avantajlari zaa xd kapatir kapatmaz arkami dondugumde berkeyle yuz yuze gelik elimi tuttu ve yanagimdan bir kere optu ve cekilince gozlerimizin icine baktik ve ayni anda yan yana gelip yurumeye basladik uuu kesin cok iyi gorunuyoruz yuh amk herkes bize bakiyo tabi bakar len okulun en tatli ve en havali cocuguyla okula el ele girdik.
Aha gaye ve surtukleri orda gozenden alev cikiyo hahahahha anaann zaaa xd bizim gecicegimiz benim oldugum tarafa gecip ayagini
uzatti belli celme takcak got lalesii "berke iyi izle" anlamsiz bakislar atip analmsizca beni izledi bittin sen surtuk hemen berkeye daha cak yakinlastim tam yanindan gecerken hem ayagimi kaldirdim ayricaaa "sevgilim dunku yemek superdi sagol"diyip dudagini hunharca optum hahahahahhaha nasil morardi arkada kim bilir surtuk koridoru gectikten sonra kahkaha patlattim ve sinifa iyice yaklasmistik herneyse sinifa geldik en arkada oturan kiz aniden sirayi bosaltip kalkti siraya oturdugumda berke saskindi ve gamzeleri ortaya cikacak kadar guluyordu "ne oldu?" dedim ve korkulu gozlerle ona baktim hayir benim ona asik oldugumu falan sanmayin sakin degilim sadece tatli bi cocuk o kadar "B-beni optun ve bu hosuma gitti"
ic ses: amk etrafinda o kadar guzel kiz var sakin bana asik oldugunu falan soyleme hunarca aniririm tipimi sikiyim emi!!
dis ses; "belkide bi hevesti takma"
dememle birlikte sinifa hoca girdi gayede hahahahhah nasil morarmis fahise bu kiz buna katalanamiyosa cekilicegimiz fotgraflar falan acayip gircek yanliz off ananin ami neyse dersi dinliyelim bari sıkılmaya basladim tam derse dalmistim ki gayenin hocadan izin alip ciktigini gordum takmadim her neyse 5 dakika falan sonra gaye sinifa gelip mudurun beni cagirdigini soyledi.
"cikabilirsin mira"
amk bu kiz kendini ne saniyo ben o kadar gerizekali miyim? ibnelerini toplayip beni dovdurcegini anlamadim yani oyle mi??he yerimden yavasca kalktim ve kapiya yoneldim ve siniftan ciktim. Gayenin pic bakislari arasinda tabii ki...
CANOLAARRR ben merve :D hikayeyi busranin istegi uzerine beraber yaziyoruzzz :DD Bu arada bolum cok igrenc bi yerde bitti diger bolum acayip fenaaaaa hadi bakalimmm :))