Sevgili Oyunu

356 10 0
                                    

Selam millet :) çok güzel bölümler sizi bekliyor bakalım neler olucak umarım beğenirsinizz :) lütfen yorum yapın yorumlarınızı bekliyorum fikir katmak isteyen olursa da mesaj atabilir yer verebilirim hikayemde :) yorum plsss :)

Bi süre sonra bir kafe nin önünde durduk;

BERKE:''Geldik'' dedi.

''Tamam inelim o zaman'' 

Kafeye girdik ve bir masada oturduk.Garson gelip elimize menüleri verince mal gibi kaldım menü anasını satıyım çok farklı isimlerle doluydu.Fiyatları ebeni aalmış gidiodu.Ben bu isimleri sölemeyi beceremem.En iyisi Berke ne isterse bende ondan istiyim.

Berke Caramel Frappuccino Blended Beverage ve Macaron istedikten sonra bana da sordu.Ben de aynısından demekle yetindim.

''Eeee Berke bişiler anlatıcaktın''

''He evet''

''Seni dinliyorum''

''Şeyy aslında bak tamamen düşüncesizlik.Büyük hata.Ben hiç sevmeden ölesine Gaye'le çıktım.Ama bak hiç sevmeden.

''Sevmeden neden çıktın ki aşk böle bişi deil aşk'' dediğimde lafımı kesti gözlerimin içine bakarak.

''Aşk, hayata karşı işlenen en güzel ve en doğru suç ortaklığıdır!'' dedi.

Gülümsedim aşkı bildiğine emin oldum.Sonra devam etti;

''Aşk tek cümleyle anlatılmazdır aşk sonu olmayan bir yol gibidir''dedi.

''Aşkın ne olduğunu biliorsun''dedim.

''Sanırım aşkı bugün öğrendim''dedi

''Neden bugün''dedim.

''Bilmem belki de prensesimi bulmuşumdur''

İç  ses:''Galiba beni kasdedeiyor olum ben ne ara prenses oldum la''

''Hımm''demekle yetindim.Ve dewam etti;

''Ayrılmamıza rağmen beni hala bırakmadı.Benim içimde bir kelebek bile yok ona karşı.Hala ayrıldığımızın farkında deil.Beni sahiplenmesinin sebebi de bu.Beni elde edebileceğini sanıyor.Etrafımdakilerden hakkımda bilgi almaya çalışıo,arkadaşlarımın beynine girerek kendisini övdürüyor.Kaç defa onunla konuştum,yakamı artık bırak,etrafımdakileri de rahat bırak seni sewmiyorum die ama dinlemedi sürekli beni elde etme çabalarında.''

İç ses:''Vayy fahişe ne gewşekmiş lan bu sen oruspuya bak!! ama beklenirdi böyle bi fahişeden''

Dış ses:''Berke kusura bakma ama başına belayı kendin almışsın böyle bir fahişşeyle çıkmayı sen tercih etmişsin''

Berke üzülerek kafasını önüne eğdi.Ben üzülmesine dayanamayıp ona sarıldım.O da bana sarıldı.Kokusu çook güzel lan bunun off Berke bırakma beniiii.

Kafasını kaldırıp bana baktı.Gözleri dolmuştu sanki huzura ihtiyacı vardı.gözleri yalvarıyordu.Ben gözlerine bakmaya dewam edersem bayılmaktan korktuğum için ''Peki ben ne yapabilirim?'' diye sordum.

BERKE:''Sevgilim olur musun?'' dedi.

İç ses:''İnş. canım yaa he ne ya bu makara geçiyor ya ohhh vala fahişeyi kıskandırma keyff,ama öle hemen atlamıyım :) :)''

dış ses:''Naıl yani?''

BERKE:''Sen nasılolsa Gaye hakkını vermişsin benle çıkarsan belki de benden uzak durur.''

''Olur mu ki?bilmem inanır mı ki?

BERKE:''İnanır''

''Tamam o zaman''

***

AİLE DOSTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin