•3•

218 4 2
                                    

    Multi=Rüya

  Sonra berkaydan ayrılıp giderken hepsi peşimden gelmeye başladılar bende onlara dönüp "sonra" dedim ve yürümeye başladım. Gidip duş aldım sonra da pantolon tişört ikilisini giyip motoruma atladim.

  Sahil kenarına geldim işte düşündüm yine aynı şeyi hep düşündüğüm şeyi neden yaptı şerefsiz acaba düşündüm düşündüm düşündüm kaç saat geçti bilmiyorum kalktım motoruma giderken 3 sarhoş gerizekalı adam geldi içlerinden birisi "güzelim bugün boş musun" diyince sinirlendim ikisini dövdüm 3. Silah çıkardı sakinleştirmeye çalışırken ateş etti mal çocuk iyiki omzumu sıyırdı boşverip motoruma bindim.

Eve gelince ışıklar kapalıydı ceketimle üstümü iyice kapattım içeri girdim parmak uçlarında gidiyordum ki ışıklar açıldı içeriye baktım güzel bir küfür mırıldanıp onlara doğru gittim Berkay gelip omzumu sıkınca acılı bir şekilde güldüm

"Birşey mi oldu" dedi bende
"Hayır boşverin ya üstümü değiştirip geliyorum" dedim ve odama gitmeye başladım.

  Aras'tan

  Alya gelince Berkay omzunu sıktı o da değişik güldü şüphelendim normal olarak sonra giderken arkasından kan damladi ben de meraklandim ve arkasından gitmeye başladım odaya girince direk ceketini çıkardı gördüğüm şeyle şok oldum tişörtü ful kandı.

  Sonra arkasını döndü ama ayna olduğu için gördüm iç çamaşırını da çıkarınca omzundaki yarayı gördüm. Giyindi arkasını dönünce beni gördü maalesef ki

  Alya'dan

  Tam giyindim arkamı dönünce arası gördüm hemen bağırdım tabi

"Ne işin var senin burda benim odamda" dedim o da
"Girdim işte omzuna ne oldu" dedi  hemen
"Sen kimsin ya neyimsin benim annem babam sevgilim abim neyimsin neyim karışamazsın bana" dedim o da
"Doğru ya ben senin neyinim ki" diyip kapıyı çarpıp çıktı. Bende kapıyı kilitleyip aynanın karşısına geçtim sonra sinirlenip aynaya yumruk attım tabi duramadim heryeri dağıttım dışarıdan bağırdılar ama açmadım sonra kapı kırıldı kim kırdı diye baktım tabiki Aras sonra Berkay gelip sarıldı sonra bana sen dur dedi ve beni kucağına alıp odasına götürdü.

  Diğerleri de gelince "siz çıkın ben onu sakinleştiririm" dedi onlarda tamam diyip çıktılar ona sarılıp ağlamaya başladım o da saçımı okşayarak "tamam birtanem tamam canım geçti düşünme artık bunları" diyerek teselli etmeye çalıştı.

***********************

Sabah kalkınca omzuma baktım kanamış of hemen pansuman yapıp  pijamalarimla kahvaltı hazırlamaya gittim. Herşeyi tamamladım tam uyandırmaya gidecekken rüya geldi.
Ve
"Alya dün sen kriz geçirince biz geldik ya Berkay sana sarılıp kucağına alınca Aras ellerini yumruk yapmış size bakıyordu valla" diyince bende
"Banane ya Allah Allah" dedim sonra digerlerini de kaldırıp yemek yedik.
Ben Berkaya
" Berkay akşam bara gidelim ya" dedim tamam diyince odama gittim ve hazırlanmaya başladım ilk duş aldım

Çıkınca ne giyinicem diye düşündüm sonra da siyah  bir deri göğüs arası ipli büstiyer ve kırmızı ipli etek

Çıkınca ne giyinicem diye düşündüm sonra da siyah  bir deri göğüs arası ipli büstiyer ve kırmızı ipli etek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Üstündekini ipli deri büstiyer olarak düşünün)

Alıp giydim koyu kırmızı bir ruj ve eyeliner çekip çıktım aşağı inince Berkay "oooo kızımız coştu yine" diyip yanıma geldi omzuna vurdum ve "sus salak" dedim ve arabaya gittim oda geldi ve bara gittik sonra da içeri girince ben yan o düz bir şekilde sarılarak içeri girdik.

Boş bir masaya oturup konuşmaya başladık yanağımı öpünce bende onunkini öptüm ve konu eski günlerden açıldı sonra Berkay "Alya hatırlıyor musun bir ara evde karşıma ayicikli pijamayla çıkınca sana tatlı demiştim sende bana yumruk atmıştın" dedi ve burnumu öptü benimde aklıma gelince gülmeye başladım.

Aras'tan

Her zamanki gibi barda oturuyordum kapıdan giren iki kişi dikkatimi çekti Alya ve Berkay abi bunlar bana sinir olmak için mi doğdular ya konuşup gülüşürlerken Berkay alyanin burnundan öptü sonra yaklaşmaya başlayınca hemen kalkıp yanlarına gittim.

Berkayı çekip "napiyon lan sen" dedim Alya da "sanane ya hem sen heryerde karşıma çıkmak zorunda mısın" dedi.

  Alya'dan

  Aras gelip berkayı çekince bende "sanane ya hem sen heryerde karşıma çıkmak zorunda mısın" dedim o da gidip bir kız aldı ve öpmeye başladı yüzümü buruşturup tuvalete gitmek için kalktım.

Tuvaletten çıkınca birisi beni çekip duvara yapıştırdı sonra ellerimi tutup boynuma yöneldi o an sinirlenip adamı dövdüm ve içeri gittim.

Gidince birisi gelip yanında da o iti getirip "can beyi kim dövdü" diyince öne çıkıp "ben dövdüm lan nolmuş" diyince adam önüme gelip virvir konuşmaya başladı konuşması bitince "of ne çok konuştun be" diyip erkekliğine geçirdim bir tane adam yerde kivranirken film izlermis gibi beni izleyen Berkaya ve kıs kıs gülen arasa baktım.

Sonra arasın yanına gidip yanağına okkalı bir tokat geçirdim dalginken vurdum herhalde suratı yana çevrildi.

Sonra giderken kolumdan tuttu çocuğun içine girdim lan omzunu tutup sıktım lan yaklaşıyor bu oha noluyor aq yaklaştı ve kulağıma eğilip "çok beklersin" dedi oha lan mala bak sonra da gitti o sinirle eve gittim eve gelince berkayı unuttuğumu hatırladım of Berkay of

  Berkay gelince bize noldugunu anlattı salak gelirken bir adama bulaşmış adam da bunu fena benzetmiş ahsh biz bunu dinlerken anirdik tabi sonra kızlar ve Berkaya olayı anlattım Berkay da şuan
"Aras kimmiş lan kim benim alyama böyle bir şey yapabilir" diyip arası aradı arasta bekle lan geliyorum diyip kapattı

Aras gelince Berkay arasa vurmaya çalıştı vuramadi tabi o ayrı Aras bir vurdu çocuk yere yapıştı bildiğin yerle ilişkiye girdi lan

  Aras gidince odama gittim ve üstümü değiştirip pijamalarimi giyip yatağa girdim. 

   En uzun bölüm oldu bu sizi seviyorum 💜🌈

@sevim_clk HesabındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin