3. Fejezet: Rejtéj...

5 0 1
                                    

Ott áltunk, majd Yato kopogott, de nem nyitottak ajtót.

-Ezekszerint nincs itthon... - mondta elgondolkodva. 

-Szuper, akkor még egy darabig itt ragadok? - kérdeztem félig szomoruan félig boldogan. Nos egy részem nem bánja, hogy itt vagyok egy animében méghozzá YATOVAL!! - Oké, és most mit csinálunk? - kérdeztem érdeklődve. 

-Nos, ha már itt vagy, akkor először is hadd vezessünk körbe a városban, aztán majd kitalálunk valamit. - mondta Yato. 

-Okés. - mondtam és Yukine és Hiori is beleegyezett. És miután ezt megbeszéltük, elindultunk a város felé. Sétáltunk, és mindent, szo szerint mindent megmutattak a városban. 

Amugy, a város sokkal szebb élőben mint mikor a laptoppomon nézem az animét. És sokkal nagyobb is. Yato a jobb oldalamon sétált mig Yukine a bal oldalamon és mindketten mutogattak és meséltek, mig Hiori ő Yukine mellet ment, de megsem szolalt, és ha igen akkor csak egyszer-egyszer. 

A város szép meg minden, de rengeteg a szörnyeteg, amiket ugyebár Yato Yukinevel gyilkolásznak le. 

-Vigyázzatok!! - kiáltottunk Hiorivel szinte egyszerre mikor egy kicsit nagyobb darab szörnyet indultak legyilkolni.

-Nyugi lányok! Nem első alkalom! - mondta Yato kicsitt nagyképüen. Hah! Minden srác ilyen?! Nos, végül legyőzték a szörnyecskét és épek maradtak. 

-Szépvolt! - pacsiztak Yukine és Yato, majd vissza ballagta hozzánk. - Nos? Megmondtam, hogy nem kell félteni. - mondta Yato felvágva.

-Igen,igen. De sose lehetsz elég ovatos! - mondta Hiori én pedig bologattam egyetértve. Hát igen, igy eltelt a nap és sötétedett.

-Akkor most Lia hovamegy aludni? - kérdezte Yato. Majd Hiorira nézett. - Hiori, megtennéd, hogy hazaviszed? Csak nem alhat kint velünk egy hideg szentélyben. 

-Jó, rendben.

-Nagyon szépen köszönöm! - néztem hálásan a lányra ő pedig mosolyogva bolintott.

-Nos akkor jóéjszakát lányok. - kacsintott ránk. Azzal ők eltüntek és mi is elindultunk Hioriék háza felé....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AnimelizálásWhere stories live. Discover now