Elindultam a falucska irányába. Ahogy mentem egyre ismerősebb lett...
-NA NE! - kiáltottam fel boldogan. - Ez nem lehet! Ez...ez a Noragamibol valo falu?! - konkrétan rebdestem az örömtől. És ekkor megláttam Hiorit mellete ált Yukine és...és YATO!!! Oda szaladtam és megáltam melletük. Yato rámnézett majd Hiorira.
-Te Hiori az meg ki ott melleted? - kérdezte rám mutatva. Gondolom nem tugya, hogy én éppen amugy látom és hallom is őt de mindegy.
-Ki? Hol? - forgolodott majd meglátott engem. - O! Nem tudom...öm..izé. Szia! - köszönt kicsit furán. Várhato volt. Hisz egy idegen vagyok nekik.
-Hello! Lia vagyok! - nyujtottam a kezem Hiori felé.
-Én pedig...
-Hiori. - szoltam közbe mosolygosan.
-Hiori ez honnan tugya a neved? - nézett furán Yukine és Yato.
-Titeket is ismerlek ám! - emeltem fel az ujjam és rájuk mutattam.
-EZ LÁT MINKET?! - akadt ki Yukine.
-Persze! Te Yukine vagy te pedig Yato. - mondtam büszkén. Erre mind a hárman naagyon furán néztek rám.
-Honnan ismersz minket? Vagyis, izé tudom engem ismerhetsz hisz..
-Te istenvagy tudom. - vágtam ismételten közbe. - Egy másik világbol jöttem. Annak a világnak az a neve, hogy VALOSÁG. Vagyis épp amiben vagyok az egy anime hisz WOW ti az egyik kedvenc animém karakterei vagytok! - hadartam boldogan.
-Mi az a valoság? Ez nem is a valoság? MIVAN?! - nézett kikerekedett szemmel Yukine.
-Öm izé, ezt hogy is magyarázzam el? - néztem töprengve a földet. - Tehát...ti egy sorozat szereplői vagytok amit én nézek, és ti megvagytok rajzolva én viszon nem..vagyis nem tudom, hogy most igene de az én világomban nem. És ebben a világban szörnyek vannak amiket Ti ketten Yato és Yukine azaz Sikkivel győztöl le. - mondtam ők hárman pedig egyre jobban figyeltek és tanakodtak.
-Értelek. - szolalt meg hirtelen Hiori. - Én értem amit mondasz. De hogy kerültél ide?
-Ezt én sem tudom. Épp a kedvenc animémet néztem és zajt hallotam a szekrényemből amihez odamentem és zsupsz itt találtam magam. - hadartam a sztorit.
-Akkor talán egy szörny ragadt meg téged és rántott be a mi világunkba. - tanakodott Yato. - De, hogy hogy látsz minket? - mutatott magára és Yukinera.
-Azt már nem tudom. - mondtam válat vonva.
-Aham...de most milesz? - nézett Yukine körbe.
-Most te szépen velünk jösz! - karolt át Yato és sétálni kezdtünk előre Yukine és Hiori utánnunk szaladt.
-Most hova megyünk?
-Elmegyünk egy ismerősömhöz és elfogjuk mesélni, hogy mi történt mert ezzel nem tudok mit kezdeni. Még felfognise tudtam teljesen. - mondta Yato és közben felvett a hátára és hipp-hopp a háztetőkön ugrálva haladtunk. Mögöttünk Hiori és Yukine is jöttek.
-Nos megjöttünk! - rakott le a földre és a kis háziko előtt áltunk négyen...
ESTÁS LEYENDO
Animelizálás
Fantasía"Szoval miután kibeszéltük magunkat, késő délután hazamentem és beültem a szobámba és..mily meglepő animét néztem. Az örök kedvencet a Narutot. Hirtelen viszont egy zajt hallotam...a szekrényem felől(????) -Ez meg mi a szösz volt? - néztem fel a lap...