pozvat lidi

912 12 7
                                    

Po škole pracuju s mamkou v cukrárně a vždycky tam za mnou chodí mojí kamarádi. Dneska přivedli aji nového kluka ze školy a říkali že je fajn, mě se taky zalíbil jmenoval se Adam a byl podle mě pěkný, vtipný a měl svůj styl který se mi líbil. Sice byl docela zamlkly ale myslela jsem že nás musí teprve dobře poznat .Tak jsem všem řekla a hlavně Elišce a Adamovi, nevím proč zrovna jemu ale chtěla jsem ho tam. Pak ještě Petře, Honzovi, Frantovi a dalším mojím dobrým kamarádům se budu mít konečně 18 a budu mít velkou oslavu. Všichni prikyvli a hned to psali všem mým dalším kamarádům adny přišli. Říkala jsem že začíná večer a bude celou noc až do dalšího rána. Od 14 do 15.Začíná to v osm ale to ještě nebude pořádně připravte se na půlnoc. Bude tam i alkohol, jídlo a ohňostroj. A všechno další co si na oslavě představujete. A Adam najednou řekl že mají svůj dům a potom ještě jeden ce kterém jsou v létě, že je velký a oslava by se mohla pořádat tam. Já jsem si říkala že by to nebyl špatný nápad tak jsem se šla zeptat mamky. Mamka říkala že žádný problém ale jestli tak jsou stromy tak ně ohňostroj by to mohl podpálit. Prý tam stromy nejsou takže....Mami? Mamka řekla že bez problémů ale první to tam chce vidět. Ja jsem to tak ještě neviděla takže nevím jak to bude vypadat. Pozvala jsem Elišku a Adama k nám domů. Řekla jsem Adamovi co všechno byc chtěla na té oslavě mít a že musíme začít už dnes chystat protože oslava je za dva dny. Řekl že všechno by šlo že po cestě domů něco koupí a pak mu vrátím peníze. Ale prý je okolo domů řeka tak je tak trochu kyvajici most. Noo i toho jsem trochu váhala a jo aspoň bude sranda kdyby se někdo bál. Už se těším zítra bude moje oslava.Potom co odešel do obchodu a domu chystat jsem šla s Eliškou zpátky do cukrárny. Co cestě jsme si říkali že mě zná teprv hodinu a hned můžu mít oslavh v jeho domě? A ještě v noci? Tohle jsem nechápala ,jak mu můžu věřit nikdo ho tu nezná. Ale když věří i on nám tak proč ne. Došla jsem tam a mamka lítala přes celý obchod protože nestíhala tak jsem jí běžela pomoct a s takovou jsme se dostali domu až hodinu po zavření protože jsme museli uklízet atd.Můj večer nevypadal jako každý že jsem měla klid. Dnes jsem se rychle umyla nachystala a pak jsme asi hodinu chystala tu oslavu, šla jsem spát někdy v jednu. Už se upe těším doufám že i oni taky a nebudou nosit dárky. Uprostřed noci asi ve tři ráno jsem se probudila.Zapomněla jsem na Petra!! Nemůžu zapomenout na svojeho kluka.Tak jsem nu psala uprostřed noci a on odepsal.Napsal že to vi .Jak to sakra ví když se nebaví s mojima kamarádama?No asi mu to někdo řekl. Tak jsem šla v klidu spát, ale usnout jsme nemohla. Bylo půl páté já spala asi jenom dvě hodiny!No řekla jsem si že už neusnu tak jsem si šla dát snídani a umýt. Potom jsem zase chystala oslavhi. Chtěla jsem něco vic zjistit o tom Adamovi tak jsem se dívala na všechny sociální sítě co mám ale nikde jsem ho nenašla. Trochu jsem se bála protože vím jenom že se jmenuje Adam Trych. Je ve třeťáku na střední a nemá žádnou síť. Stejně on věří my taky. A zajímavé že není Čech. Je z Ruska a dost rychle se naučil Česky. Vzbudila jsem mamku a šla za ním domů protože mi vysvětlil cestu a já vím kudy jít. už se mi chce spát ale nechce se mi. No co už půjdu se za hoďku s mamkou podívat na ten dům.

Oslava NarozeninKde žijí příběhy. Začni objevovat