Oslava v hrozném domě

517 8 2
                                    

Dneska měla být oslava za dvanáct hodin začíná. A doufám že to Adam všechno nachystal. Už má věci které jsem mu dala. A ještě občerstvení to doneseme z cukrárny.A restaurace vedle. Už se těším!!. Proboha!!!!!! Zařvala jsem jak jsem uviděla ten dům no to nebyl dům to byla doslova tmavá, černá, strašidelná věž do oblak.Noo... Ani nevíte jak ráda bych to teď zrušila. Já nechci oslavu aby všichni byli s prominutím Po****í strachy ale takovou aby se všichni bavili.Hlavně v klidu. Jak jsem se podívala na mamku a ona stala s pusou do kořan. Mami? Ona začla řvát :v tomhle chceš mít oslavu? A já nemohla odpovědět jinak než ano. No dobře! Odpověděla,sice neměla zrovna moc dobrou náladu. A kdyby jsem řekla že ne tak bude mít další stres a starosti a moje oslava by nebyla. Uviděla jsem vzadu u hlavních velkých vrat Adama který na mě mával a pak se za mnou rozběhl. Líbí?   Zeptal se mě. Rozhodně odpověděla jsem i když jsem se totálně bála vstoupit dovnitř. Potom mě chytl za ruku podíval se mi do očí a vedl mě přes ten kyvajici most přes řeku. Ukázal mi celý dům a já se štitila na cokoli sahnout ale bylo to docela fajn.Za chvíli všichni přijdou když si to vezmeš tak než to nachystané měli by jsem si pohnout. Ven jsme dali ohňostroj pak stačí jen zapálit, všude byli balónky, velké repráky,jídlo, pití, velké kulaté stoly,alkohol žejo je mu osmnáct už můžu a zábava.UFF stihly jsme to je půl osmé večer a všichni za chvilku přijdou.Adame!?? Kde jsi? Kde je sakra Adam řekla jsem si v duchu aby mě neslyšel. Bála jsem se jak nikdy, ne jen že jsem ve strašidelném domě no už trochu hezčím. Ale navíc jsem tu sama!Sakra!.No řekla jsem si že půjdu před dveře a počkám na ostatní potom tu aspoň nebudu sama.Ale co ten Adam nemůžu ho tu nechat.Noa zna to tu jak svoje boty bydlí tu.Ale..... Kudy se mám dostat k hlavnímu vchodu?Zavolám Elišce ať přijde co nejdřív a pořád zvoní ná zvonek abych věděla kudy jít... prý už zvoní asi pět minut a nikdo neotevírá. Sakra, sakra, sakra.Bože teďka jsem fakt srab je to jenom blbý dům. Jsem přece v druhém patře stačí najít schody a jít dolů .Adam šel asi otevřít a ještě tam nedošel.Takže počkat ..Vyšly jsem ze schodů a šly doprava takže já musím doleva. Pak jsme šly doleva takže já musím doprava.a pořád rovně Jasně tamhle jsou. Teď jenom dolu.Hned vedle schodů byl hlavní vchod. Ahoj vykřikla na mě  a dalších asi deset lidí začít. A mezi nima byl Adam!!cože kde ty se tu bereš. Podlahopřál mi že jsem splnila nějakou zkoušky odvahu pro oslavenkyni. Okey no ale malem jsem se POS****strachy!!a začal se mi smát. Ale zvládla si to. A Kluci vzadu se najednou rozběhli a začali řvát oslava začínat!!!Hned připojili svoje mobily k reprakum a hudba začla totálně nahlas hrát. No a oslava začala. Jak jsem prišla k jídelnimu stolu začla jsem se smát  protože asi dvacet piv byli pryč pak půlka flaška rumu a pizza. Jiných věcí se skoro nedotkly. Aspoň něco tu je. A jal jsem se smála tak mě popadly a dá se říct hodily na takové pódium. Tam jsem všem poděkovala že přišly a ať si to užijou.

Oslava NarozeninKde žijí příběhy. Začni objevovat