Tam bir şey soyliycekken... Dudaklarımda hissettiğim baskı ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. İtmeye calissamda kollarımdan tutmuştu.. karşılık ister gibi öpüyordu. Kollarından kurtulup sertce ittim o anki refleksle tokat atmıştım bir şey demeden kosarak ordan uzaklastim yorulup durdum elimi kalbime koydum çok hızlıydı normal değildi korkuyordum aşık olmaktan o duydu yalandı . Ya beni kandırmaya çalışıyorsa. İlk defa biri beni öpmüştü hızla okula gidip sınıfa girdim daha kimse yoktu lanet olsun onunla oturuyordum yüzüne nasıl bakacaktım off tanrım niye ben niye. Yarım saat sonra sınıf dolmaya başlamıştı en son o girdi yüzüne bakmak istesemde bakamamistim. Yanıma gelip oturdu bir şey dedi ama tam duyamadım sonra öğretmen geldi ders matematikti uyuma dersi. Kafamı direkt sıraya gömdüm uyumaya çalıştım olmadı. Sınıfın kapısı çalmıştı sanırım yeni bir öğrenci gelicek sanırım. İçeri gelen öğrenciyle neye uğradığımi şaşırdım şimdide burdami buldu beni kahretsin. Chaerin hayatimin her dakikasını mahveden kız yine geldi. Kendini tanıtıp bana bir bakış atti ve yanımdaki sıraya geçti yoongi de fark etmiş olucak ki bir bana bir ona bakıyordu. Teneffüs zili çalmıştı sınıf kapısına doğru ilerliycekken chaerin kolumdan tuttu.
Chaerin: bak bak bak... Kimler var burda özlemişim seni min-hee kader bizi ayırmıyor oyunlarımızi özledim
Minhee: Benden uzak dur chaerin artık eskisi gibi korkak değilim bana bulaşma
Chaerin: Bence hala eskisi gibisin yine yalnızsın
Minhee: Yalnızım evet ama senin gibi sürtuk değilim unuttun sanırsam
Chaerin bu lafima sinirlenmiş olucakki dişlerini sıkıyordu elini havaya kaldırdı tam bana vurucakken..Selam yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz vote artı yorum pls iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST AŞK ~MYG~
Fanfichayatı boyu acı çekmiş kız..... Hayatı boyunca acı çekmemiş erkek.. Bunlar aşklarını ayakta tutabilcek mi?...