2.Ширүүн бороо

410 39 3
                                    

Хэн нэгнийг хайрлаж эхлэхэд төсөөлшгүй их шархлалтыг
чи мэдрэх болно

Яагаад ч юм энд өвдөж байна тэднийг хархаар би оронд нь өөрийгөө тавьж үздэг нь үнэхээр тэнэг юм би тэрнийг харамлаж байна инээтэй юм

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Яагаад ч юм энд өвдөж байна тэднийг хархаар би оронд нь өөрийгөө тавьж үздэг нь үнэхээр тэнэг юм би тэрнийг харамлаж байна инээтэй юм.Тэр минийх биш шүү дээ.

Найзууд инээлдэн суухад би тэдний зүг харан сууна
Яагаад түүнд ингэтлээ сайн болчихсон юм бол?Над шиг охин түүнд инээдтэй юм.

Гэртээ ирэн өөрийнхөө өрөө рүү орлоо оройн хоолны үеэр тэд надаас элдэвийг асуух ч би за тийм үгүй ээ харин л дээ гэсэн товч бөгөөд богино хариулт өгч байлаа.Тэр миний аав биш ээж минь л суусан юм.

Өрөө нь дөө орон хэсэг цонх ширтэн суув.Гадаа яг л миний сэтгэл шиг байх шиг байна.

Хэн нэгнийг хайрлах нь яагаад ингэж өвтгөдөг юм бол?

Орой хичээлээ хийн сууж байгаад ширээгээ дэрлэн унтаад өгчихсөн байв.

Нарны туяа өрөөнд минь тусахад л би зүүрмэглэн сэрэн сургууль руугаа явах бэлтгэл дээ оров.

Ээж дүүд өглөөний цайг нь уулгаж байхад би хажуугаар нь зүгээр л гаран үүдэнд очин гутлаа өмсөн гэрээсээ гарлаа.

Өчигдөр шөнө хэзээ бороо зогссон юм бүү мэд.Өчигдөрхөн шуугуулж орж байсан гэх ямар ч ул мөр үлдээгүй байв.

Анги даа ороход ихэнх нь ирээгүй байлаа.Суудал даа очин суун цүнхнээсээ номоо гаргаж ирэн уншиж эхлэв.Хонх гэнэт дуугарахад угс хийн өндийн харвал ангийхан бүгд ирчихсэн байв.

Номоо цааш нь хийн дэвтэр, үзгээ гарган тавин цонхны цаадах моддыг ажиглан суув.

Багш орж ирсэн бололтой хүүхдүүд шуугилдахаа болчихсон байхыг сонсон урагш харахад ирчихсэн байв.

Хичээлээ анхааралтай нь аргагүй харан бичиж байхад араас хатгах шиг болов. Эргэж хархыг хүссэнгүй дахин хатгахад нь мэдрээгүй дүр үзүүлэв.

Misty | Mist [Манан] kth Where stories live. Discover now