,,Mac, viem že to bolo omylom, však vidím ako ti na mňe záleží. Nemám ti čo odpúšťať. “ povedala som. A Mac ma znovu objal, tentokrát ale pevnejšie.
,,Veľmi mi na tebe záleží. “ povie mi Mac do ucha a ja sa usmejem.
,,To vidím “ poviem a usmejem sa.
,,Ja som si myslel, že povieš že aj tebe na mne záleží. “ povedal Mac a ja som sa proste musela zasmiať.
,,Jasné, že mi na tebe záleží, keby nie tak tu teraz si sám a zrejme si hrajete s Tinusom Xbox. “ povedala som a zasmiali sme sa.
,,No. Vlaste za toto všetko vďačím tebe. Ak by si nešla na koncert doteraz by som ťa nenašiel a bol by som smutný. “ povedal Mac a ja som sa na mrho usmiala.
,,Kebyže nie je Kaja MMerka by sme sa nestretli vôbec. “ poviem mu.
,,Tak ale sme tu, ty si s tým najsexy chalanom pod slnkom a sme šťastný. “ povedal. Pf. Narcis.
,,Zabudol si povedať, že si hlavne veľký narcis. “ povedala som a Mac sa zatváril ublížene.
,,Ale aj tak ma máš rada. “ povedal.
,,Si si istý? “ spýtala som.
,,Áno. “ povedal a pobozkal ma. No v tom mi pípla správa. Mac niečo zašomral a ja som sa pozrela kto mi píše. Písala mi Klára.
,,Kto ťa otravuje? “ spýtal sa Mac zvedavo.
,,Klára. “ povedala som mu.
,,A to je kto? “ on má asi stratu pamäti si myslím.
,,Tá čo po koncerte išla za vami. “ ozrejmila som mu.
,,Aha. “ povedal chápavo. Tak som si išla prečítať správu.
Klára - Ahoj, neruším?
Ja - Ahoj, jasné, že nie.
Klára - Nudila som sa tak ma napadlo, že by som ti mohla napísať.
Ja - To je od teba milé. My sme práve s Macom pekne vyprankovali naše mamy a moju sestru.
Klára - Ako?
Ja - Dali sme im do nákupných tašiek pavúkov. Pôvodne to malo ísť len do Kajinej ale Marcus to nejako doplietol. Kaju ešte v skrini čaká prekvapko.
Klára - Ja byť tvoja sestra už si mŕtva.
Ja - Tak to ďakujem. Ale nie. Išli sme s otcami keďže aj oni sa ma tom dobre zabávajú do Macovho domu.
Klára - Veď keď prídeš domov si ťa sestra podá.
Ja - Sťahujem sa k Macovi 😂
Klára - 😂
Ja - Keď si s tebou píšem pripadá mi to akoby sme boli dlhoročné kamošky.
Klára - Neuveríš ale aj mne to tak pripadá 😂Zasmiala som sa.
,,Láska na čom sa smeješ? “ spýtal sa ma Mac.
,,Ale nič to len Klára. “ povedala som a pohodila rukou.
,,Tak ju pozdravuj. “ povedal.
,,Neboj sa. “ povedala som a vrátila som sa k písaniu s Klárou.
Ja - Mac ťa pozdravuje.
Klára - Povedz mu, že je to od neho milé a že aj ja ho pozdravujem.,,Mac? Klára ti hovorí, že je to od teba milé a že aj ona ťa pozdravuje. “ povedala som Macovi a ten mi zobral mobil a napísal Kláre správu (správa je písaná po anglicky ale ja ju napíšem po slovensky)
Ja - Ďakujem aj od teba to je milé ~Mac
Len som sa usmiala a objala ho. Mac si ma k sebe otočil.
,,Čo potrebuješ ty šidlo? “ spýtal sa ma a zasmial sa.
,,Je toho veľa. “ poviem a žmurknem na neho.
,,Som tam aj ja? “ spýtal sa.
,,Neviem. “ povedala som a potom som sa začala smiať keďže ten debil ma začal štekliť
,,M-Mac, p-pros-sím pres-staň. “ povedala som nejako pomedzi smiech.
,,Som tam ja ja? “ zopakol tú istú vetu.
,,Nie. “ povedala som ale to som nemala pretože ma Mac začal štekliť ešte viac.
,,M-Mac. “ povedala som.
,,Tak som tam? “ povedal a ja som sa rozhodla, že poviem áno pretože zachvílu asi zomriem smiechom.
,,Á-Áno. “ povedala som a hneď prestal potom ma objal a pobozkal. Nechcela som sa od neho odťahovať no kyslík bol proti. Odtiahli sme sa, no naše čelá sa stále o seba opierali.
,,Milujem ťa a navždy budem. “ povedal mi Mac a znovu ma skoro rozplakal.
,,Mac... to aj ja teba. “ povedala som a hneď som ho objala objatie mi opätoval a ja som si moju hlavu zaborila do medzeri medzi krkom a ramenom. Vdýchavala som jeho vôňu. Veľmi pekne voní.
,,Už si dofetovala? “ spýtal sa ma Mac a ja som teraz určite červená ako paprika.
,,Si pekná keď sa červenáš ale to si vždy. “ povedal Mac a pohladil ma po líci.
,,Ideme si dať videohovor s Klárou? “ spýtala som sa Maca.
,,Kľudne. “ povedal a ja som ho spustila. (Hovorili po anglicky ale kebyže totu tak budem písať typujem že polovica to nepochopí preto to bude po slovensky)
,,Ahoj Klári. “ povedala som jej.
,,Jé ahojte. “ povedala s úsmevom.
Pokračovanie nabudúce..
Ahojte Mmeri, chcelq by som sa vám poďakovať za to, že sa táto kniha umiestnila 6. v Teen Fiction. A to len vďaka vám 💙💙
KAMU SEDANG MEMBACA
M&M [How I Meet You]
Fiksi RemajaJe to o 15 ročnej Mii Starsonovej ktorá neznáša M&M. Či sa to zmení sa dočítate v tejto knihe. Prajem príjemné čítanie.