Dalam kereta
"Weyhh, pakcik kau tuu garang x."tanya Yuyu.
"X lahh, die tuu sporting,gile² tpi die kuat bebel siket. Tpi kalo ko rase masakan die...perghh terangkat siottt!!. Sedap giler kowt"cerita jungkook dgn bersemangat.
"Die hensem x"tanya Yuyu.
"Giler kau x hensem, ank buah die pon hensem nie kan pakcik die. Handsome lah jugak tpi still x leh kalahkan aq lahhh"balas jungkook.
"Eleh kau, over jer lebihh. Ntah² die lagi hensem dari kau. Kau tu bkn hensem pon. Harap gigi kau jer yg comel terletak kat situhh."kutuk tzuyu terang terangan tanpa sedar. Die x sedar yg die tgh kutuk gigi arnab kesayangan jungkook. Jungkook yg berada die sebelahnya mencebik tanda tidak puas haty.
"Alaaa...Aq tau laa ko jeles sbb ko x de gigi rabbit nie kann"balas kookie.
"X hamak pon weyhhh..x hamak"kata tzuyu lagi yg membuatkan jungkook geram.Di rumah pakcik jungkook
"Halooo....ade sape didalam...saya diluarr...yuhuuuu...."jerit jungkook x ubah seperti langsuir mengilai. Tzuyu yg berada di sebelahnya terpaksa menutup kedua belah telinganya untuk mengelakkan gegendang telinganya pecah atau terkoyak akibat mendengar jeritan jungkook(kalo x phm buat² phm sbb author sndri pon x phm...muahahaha)
"Sape pulak yg menjerit mcm org gila sesat dpn rumah aq nieyhh....aduhai..."bebel uncle jin smbil membuka pintu rumahnyaa."omo...kookie~ahh anak buah kesayangan uncle...meh sini sayangg.....meh peluk uncle kesayangan kamu...ehh..dh besar dh ku niee..X silap uncle dulu uncle tgk kamu nie kecikk jer cuma gigi kamu jer yg besar."bebel uncle jin.
"Ape uncle niee...malu laa kookie kat Yuyu niee...ape laa..Kate rindu tpi smpat lagi kutuk org..ntah pape tah"bebel jungkook smbil membawa beg pakaiannya masuk ke dalam walaupon x dipelawa oleh unclenya...ape die kesah sbb tu umah pakcik die jgakk...die meninggalkan uncle jin dan tzuyu terkontang-kanting di hadapan rumah...anak sape laa nie kalau bkn anak makcik dan pakcik Jeon.
"Bertuah punya bdk.ditinggal nya kawan die kat dpn nie sensorang.meh masuk ehh Yuyu..buat jer mcm umah sendiri. Lagipon x de sape yg tinggal ngan uncle kat sini"kata jin
"Nae uncle"balas yuyu pendek.Tzuyu pov
Besar nyer umah uncle jin niee...die keje ape erkk...btw encem gakk uncle tuhh...muke die ala² dak² nesen camtuhh..dh la kookie kate die pandai masak.. wahhh boleh laa jdi calon menantu omma kalo camtu sbb aq pon x reti masak so kami saling melengkapi giteww...ewahh..sempat lagi kau ngumpat jin eh.berangan nk die jdi calon suami kau.abis kookie tu ko nk cmpak mane hah....Opss...pecah plak rahsia minat kat jungkook.hahahah....
End tzuyu povUncle jin pov
Pehal lak si kookie nie bwak kawan die plak niee...dh laa yeoja plak tuhh...ntah² yeochin die kowt...btw cute gakk bdak tuhh...mcm bkn org sini pon ade..muke die lain dari org Korea...nnt tnye laa die.dh laa baik aq cpt masak. Dh laa arini ade tetamu.mesti dorang lapa tuhh.
End uncle jin povJungkook pov
Ish uncle niee...bleh die kutuk aq don Yuyu...jtuh laa maruah aq nnt...aduhhh...camne nk face 2 face ngan Yuyu camniee...dh laa baik aq tgk ape yg tzuyu buat...dh laa aq tinggalkan die camtu je tdih.
End jungkook povNahhh author belanja gmbo chaeyoung ngan tzuyu.btw ff nie akan hiatus buat sementara waktu sbb dh nk start skolah so author nk sediakan keperluan asrama. Good luck and wish me luck to for pt3 this year.....kalo author x pun tu fhm² je lah yerr..
#thewarofpt3
#batch03
#tzukookforever
YOU ARE READING
Our Love Story
Short Story"kookie, x boleh ker kalau awak x ikot omma awak pindah"rengek tzuyu. "Abis kalo saya x ikot omma saya pindah saya nk tinggal dgn sape"balas jungkook "Awak boleh tinggal dgn saya kat rumah nie. Lagi pon rumah nie ade banyak bilik untuk awak duduk"ba...