Sabah kafamı çarparak uyandım genellikle böyle oluyor artık alıştım bağırmıyorum.(😑)bezgin surat ifademi takınıp giyindim.ailem zengindi ama benim derdim onlarınki gibi para değil şöhret değil geçinebileceğim bir maaşla yaşmak mutlu olmak istiyorum.ama ailem yüzünden yapamıyorum 😒.ailemin tanıdığı t "ZENGiN" (çokta fıfi zengin arkadaşlarmış)arkadaşlarının evi dışında gezebileceğim gidebileceğim bir yer yok izin vermiyorlar.biraz benden bahsedelim eskiden dokunsan kül olacakmışım gibiydim ama artık sadece zayıf ım ela gözlüyüm uzun düz kumral renkli saçlarım var.kendimi beğeniyormuşum gibi gözükebilir birazdan diyeceğim şey...annem zayıf ve güzel olduğum için dışarı çıkmama izin vermiyor .neymiş dışarı çıkarsam imanlı adamın gözü döner iman dan çıkarmış neymiş seni sokağa gönderemem erkekler peşine takılır mış mış ta neyse...evin bahçesinde çıkamıyorum resmen hapishane burası bana evin sadece bahçesi değil evin diğer katlarına da çıkamıyorum .evimiz çok büyük 1. Ve 2. Kat dışında yukarılara çıkmama izin verilmiyor .ama bugün bavulumu hazır tutuyorum çünkü elimde evden kaçış planı var şimdi aşşağı iniyorum ...
YAZARDAN;
Helen merdivenlerden her zamanki o bezmiş ifadesiyle iniyordu. İndi ve hemen yemek salonuna geçti oturdu.kahvaltılar hazırdı bin bir çeşit vardı japonundan tut almanına kadar
HELEN SEN;
anlamıyorum insanları sen türksün daha kendi tarihini geçmişini bilmiyorsun da gidip almanın çinlinin tarihini merak ediyorsun tamam merak edebilirsin de sen daha kendi dilini düzgün konuşmayı beceremiyosun çince nasıl öğrenceksin orası başka konu neyse... Annem ,babam,amcam,teyzem,yengem ,dayım,babaannem,anneannem,ve 2 dedem geldiler ve oturdular.evet biliyorum çok kalabalığız ama ne yapabilirim ailemde kadınlarda annemden sonra kendini beğenmiş en şımarık kadın yengem
YENGE
"Ayshhh..yeter ne ramenime tavuk sosu koyma demedim mi ?!seni pis bez parçası "
İşte yine yaptı yapacağını evde çalışan hizmetlilere hep kötü davranır klasik yenge tavırları bölüm 1267 falan diyormuş um da neyse...yengem kötü davranır bende onları korurum üzgünüm Ayşe,Hatice,Burak,Selen...ve diğerleri evden kaçtıktan sonra sizleri koruyamıyacağım ve yengeme hemen çıkıştım.tabi alieme sert tarafımı gösteriyorum çünkü onlar benim iyi niyetliliğimi boşa çıkarıyorlar."Sus!!!"
Yengem
"Ne sanıyorsun kendini Helen süper kahraman falan mı bez parçalarının kahramanı onların umut ışığı diyede slogan yapalım istersen !düzgün konuş benimle!!!"
" Kapa çeneni!"
Dedim ayşeden(hizmetli) özür diledim ve birşey yemeden yukarı çıktım .
"Offf..."
Diye yatağa attım kendimi ailem ve hatta doğup büyüdüğüm bu ev yapmacıktı bana göre öğlene kadar uyuyayım bari..
AKŞAM 20:42 de
Uvahhh...oh ne güzel uyudum peki neden saat çalmıyor 🤔🤔🤔!!!ne!saat 20:42 olmuş bile kalk !montumu çıkardım üzerime bordo uzun bir t-shırt altıma siyah pantolon giydim .para göz değilim ama lazım olacak bir miktar para ve babamdan gizli yaptırdığım bir kredi kartı aldım.telefon falan herşeyi aldım .ohooo...ben bunları yaparken saat 22:59 olmuş bile.
YAZARDAN;
Helen çantasını bavulunu aldı evin kapısından sessizce çıktı.
HELENDEN;Bahçede kameralara yakalanmadan geçtim .korumalar bana çaktırmadan çıkmak için bir yer yapmış tabi babam yaptırmış ben kaçmıyım diye.o gizli yeri kaç yıllık araştırma sonucu buldum aslında nasıl bulduğumu sormayın belki sonra anlatırım .anahtarını babamın odasından gizlice aldım.açtım sokağa çıktım taksiye bindim hava alanına geldim uçağa bindim yine bileti gizli aldım 🙂😮 içime özgür kalma ve ordan birazcık ayrılma hüznüyle mutluyum
6-7 SAAT SONRAOh sonunda indim yalnız uçakta benden başka kimse yoktu çok garip neyse...bavulunu aldım ve tam karşımda Almanya değil kocaman devasa bir akademi vardı...
Merhaba arkadaşlar bölümü beğendiniz mi ? Diğer bölüm yakında gelir 😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lEGANDARY ELEMENT AKADEMİSİ
VampireAkademi macerası vampirler büyücüler kurtlar ve daha niceleri ü Dünyanın Helene oynadığı oyunlar ve kader...