akademi hayatı

219 14 0
                                    

"hey sen d-de kim-sin"neden kekeledim ki o an çarpıldım mı ?yoksa yanlışlıkla karıncaya bastım da neyse kadın gevelemeye başladı bende korkmaya
"Sen yeni öğrencisin adın Helen değilmi?"
"....🤐"
"Anladım karşında almanya beklerken bura yı buldun ve ... Uçakta sadece senin olman😈 korkmuş olmalısın hadi takip et"
" T -tamam"
.......
Beni odama getirmiş eşyalar dolapta hazır yemek parti saatleri sınıf ve ders programı vermişti ben ilk sınıf olduğum için 1/A ya gidiyordum kendimi ilkokullu gibi hissettim daha yarın başlıycam rahatım şimdilik yarın ilk ders  güç sınama dersi yada vampir kur neysem işte ben bu derste gücümü öğreneceğim (spoiler versemde şimdiden gücünü mü öğrenseniz? Şaka şaka😈) neyse öğle yemeği vaktiymiş elimde okulun krokisi vardı bende gitmeye başladım giderken herkesin bir yere toplandığını gördüm aralarından sıvışarak en öne geçtim 2 erkek kavga ediyor kimisi "Arda" diye bağırıyor kimisi "Ayaz" diye bağırıyor Ayaz dedikleri sandığım kişi ateş kullanıyor Arda sandığım kişi su kullanıyor ve müdür geldi şimdi ikisi yandı😈 .müdür onları odasında azarlamaya götürdü bende yemeğimi yedim akşama kadar televizyon telefon gibi şeylerle uğraştım ...ve uykum geldi yatağıma yattım uyudum........

...........
Beğendiniz mi ?bölümü 😀

lEGANDARY ELEMENT AKADEMİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin