Çok klişe her zaman filmlerde bayılan bir kız olur aha onlar bitanesi de ben olmuştum çok bayılırlarya o kızlardan işte .her neyse uyandığımda başımda hemşire herhalde okulun revirindeydim aslında yediğim bir şeyler dokunmuş ama yiyeceğin dokunmasıyla bir insan bayılırmı ? Her neyse kalktım artık iyiymişim falan filan . sonra hemşireye bir şey daha sordum öyle çıktım 2 gündür baygınmışım saat 12:03 o yüzden yemekhane ye indim.geçen sefer sadece yemek saatleri için çıkmıştım derse girmemiştim .şimdi aç değilim kahvaltımı yaptım ve 1/A ya gidiyorum koridorlardan falan geçtim ve geldim hocada arkamdan gelmiş beni en ön sıraya oturttu sonra kalk dedi kalktım kendimi tanıttım güç sınama dersine bu hoca girecekmiş .şimdi ilk önce cinsimi öğrenmem gerekiyormuş.teste başladık bana çok parlak ve beyaz bir 🔮 küre tuttu .gözlerim acıyordu bedenim kaldıramıyordu sonra çekti ve konuştu "daha ilk denemeden belli oldu ama birde diğerini denemek istiyorum " sonra siyah bir küre 🔮 getirdi yine gözlerim acıyordu ama alışıyordum ve acımamay başladı ve hoca konuştu "eğer beyaz küreyi tutsam bunun gibi alışacaktın sen değişiksin belki ...boşver tenefüste müdürün yanına git sana gücünü müdürün yanından döndükten sonra söyliyicem unutma "
Bende keke konuşarak çünkü tırsmıştım şizofren miyim yoksa üçüncü gözüm mü açık diye çünkü okulda veya buraya gelmeden önce değişik varlıklar görüyordum da...tenefüs çaldı müdürün yanına çıktım ve direk konuya daldı "merhaba canım şimdi direk sadede gelelim seni bir odaya götürücem ve ora da ki makinaya yatacaksın tamam mı ? Sadece evet i kabul ediyorum "
"Evet " dedim
.........................
Burası değişik bir yerdi oraya yattım ve bir kaç ayarlama yaptıktan sonra uykum geldi ve oracıkta uyuya kaldım...Umarım beğenmişsinizdir .vote larınızı bekliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lEGANDARY ELEMENT AKADEMİSİ
VampirosAkademi macerası vampirler büyücüler kurtlar ve daha niceleri ü Dünyanın Helene oynadığı oyunlar ve kader...