Burası değişik bir yerdi oraya yattım ve bir kaç ayarlama yaptıktan sonra uykum geldi ve oracıkta uyuya kaldım...
.................uyandım yaklaşık 12 saattir makinadaymışım çünkü güçlerimi makina tespit edememiş başta daha önce böyle bir şey olmamış sonra müdür sonuçları almak için makinanın düğmesine bastı ve geldi ve yüzü şaşkınlık, endişe bu tür ifadelere büründü
"Ne oldu hocam " (müdürlere de hoca deniliyor bazı okullarda diyenler var en azından )
"Yok bişey sonuçlar normal "
"O zaman neden ekşi bir yüz ifadeniz var ve neden endişeli siniz?"
"Ha o mu? Buraya bakarken aklıma unuttuğum bir şey geldi hem sana ne kızım hadi yürü öğretmenin seni bekliyor."
"Hocam birde sınıf öğretmenimizin ismini bilmiyorum da..." sözümü kesti ve
"Ebru"
"He!" müdür hanıma nasıl "he?" derim off!...
"Öğretmenin in adı ebru"
"Teşekkürler hocam"
Kapıdan çıkar çıkmaz alnıma elimi yapıştırdım kafamı eğip gözümü kapattım."ne kadar salağım he ! Nasıl derim ! Off!..." bağırarak söylemiştim yine salağım of ya umarım müdüre duymadı .
Önüme baktım ve duvara yaslanmış bana bakan bir çocuk gördüm .bir dakika şu geçen kavga eden çocuklardan ayaz değil mi? Aman ne yapayım ya bana ne çocuktan .
En iyi si bahçeye çıkmak .Ayaz tam konuşucaktı ki Allah'tan hızlı koşarak kaçtım hız diyince de büyü ile hızlı değil normal koşmak ve ardımdan da gelmedi .bir banka oturdum etraftaki öğrencileri izlerken şunu fark ettim diğerleri ya beyaz ya da siyah cübbe giyerken ben neden yarısı beyaz yarısı siyah cübbe ve şapka(formaları bu işte) takıyorum?!. Ve aklıma bir şey daha geldi ebru hoca nın yanına gidecektim ve ayağa kalktım herkes bana bakıyordu ve fısıldaşıyordu birileri fısıldaşırken duydum "merve bu kız neden 2 renk giyiyor yoksa..."
Diyip birbirlerine baktılar neyse deyip ebru hocayı buldum ve beni özel bir yere çekip
"Direk konuya dalıcam sen 2 gücü de kontrol ediyorsun gerekli diğer bilgileri derste öğrenirsin zaten ha birde nasıl 1 sınıfta kara güce ve beyaz güce sahip olanlar olabilir dersen normal tarihti falan onlar ortak büyü gücü dersleri ayrı sen şöyle yapacaksın 2 ders saatimiz var 1.yi kara büyü 2.ciyi beyaz büyü olarak geçireceksin
" tamam hocam öğle saati geçti ve ben yemek yemedim "
"Ah! Doğru al bu hapı gerekli besinleri alıcaksın hadi derse"
"Tamam"
Bugün tarih ve benzeri şeyler vardı ve kimse benle konuşmak veya arkadaş olmaktansa bana bakmayı incelemeyi tercih ediyorlar.en sonunda odama geldim duş alıp üstümü değiştirdim ve doğru yumuşacık yatağıma kendimi bıraktım .Biraz değişik bir gün olmuştu ama ben daha kim bilir neler yaşayacağım ve ayaz benimle ne konuşacaktı bunları düşünürken uyudum bile...
Beğendiniz mi? Beğendiyseniz vote atmayı unutmayın .ve yorum yapmayı da 😁😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lEGANDARY ELEMENT AKADEMİSİ
VampireAkademi macerası vampirler büyücüler kurtlar ve daha niceleri ü Dünyanın Helene oynadığı oyunlar ve kader...