Reggel arra keltem, hogy üres a ház. Nem volt senki, sehol. Lementem a konyhába, hogy összerakjak valami ehető reggelit, de nem nagyon jött össze.
Ezután elmentem a házamhoz, hogy összepakoljak, és végleg eladjam. Kartondobozokba beleraktam minden ruhám, könyvem, kedvenc tárgyam, és a közös fényképeket. A másik kupaccal meg úgy voltam, hogy jó lesz azt eladni. Egyszercsak megcsörrent a telefonom.-Szia Zoe! Merre vagy? -kérdezte aggódva Elena.
-Egy! Honnan van meg a számod nekem? Kettő. A házamban. Épp pakolászok, hogy el tudjam adni. Miért?
-Huhh. Már megijedtem, hogy megint elraboltak téged tőlünk. -majd megnyugvóan kifújta a levegőt.
-Na! Megbeszéltük! A múltat nem firtatjuk. Még csak nem is emlegetjük. Vili? -kérdeztem.
-Értettem. -hallottam a hangján, hogy mosolyog.
-Figyelj! Annyi doboz van itt, és ahogy tegnap végig néztem a társaságon, van egypár erős fiúnk, úgyhogy szólnál az egyiknek? Lehetőleg ne Stefant, mert ő a tiéd, és ne is Tylert, mert ő meg Carolineé, és nem szívesen akarok vele Thai Boxolni. -nevettem.
Válaszképpen felnevetett, majd beleszólt a telefonba: -Szólok az egyiknek. -azzal lerakta.
A szobámban pakoltam, amikor hallottam, hogy egy kocsi megáll a felhajtónkon.
-Zoe! Megjött a segítség! -hallottam meg Damon hangját.
Gyorsan írtam drága ikertestvéremnek.
Zoe: Komolyan?! Damon?!
Elena: Uppsz! Véletlenül csak ő ért rá. Bocsi!
Zoe: Ezt még nem zártuk le!-Zoe! Megőszülök mire leérsz, úgyhogy engedj be! -hallottam ismét Damon "kinyírlak" hangját.
Lementem a lépcsőn ahol az ajtóban várakozó Damont pillantottam meg.
-Nahh végre! Engedj be!
-Damon! Tárva nyitva van az ajtó! -néztem rá értetlenül.
-Ahhj. Mindegy! Csak engedj be!
-Édes istenem! Gyere már be! -álltam meg türelmetlenül.
-Köszönöm! Nehéz volt? -kérdezte.
-Mi?
-A pakolás. Nehéz volt? -kérdezte, de láttam rajta, hogy kijavította magát.
-Nem! Na segíts! -nyomtam vagy 3 dobozt a kezébe.
Így, hogy segített kivinni a dobozokat és átvinni Elenáékhoz, egy nap alatt végeztünk. Ebédre pizzát rendeltünk, igaz, össze is veszekedtünk az utolsó szeleten. Damon segített feltenni az internetre a cuccokat amiket eladásra ítéltem, ahogy a házat is.
Amint beléptem a házba Jeremy fogadott.-A többiek a Salvatore-házban vannak. Úgyhogy gyere. Te vezetsz, én eljöttem érted gyalog, mert ittam. Egy icipicit. -mutatta az ujjaival, hogy picit.
-Íme, ez az öcsém. Te jó ég! Na, gyere! -ragadtam kézen, majd a kocsimhoz húztam.
A Salvatoréékhoz érve tátva maradt a szám, mert hát mekkora az a ház. Belépve sem változott a véleményem. Nem szoktam káromkodni, de gecinagy ez a ház.
-Zoe! Már azt hittem nem látlak többé, mert kéne, hogy elkísérj vásárolni, mert frissítenem kell a szekrényem tartalmát. -pattant fel Caroline.
-Mi? Ja. Hát oké. -adtam be a derekam nevetve. -De csak akkor ha mindenki jön a csajok közül.
-Zoe. Mi már megszoktuk, hogy ha Caroline frissíti a ruhatárát, akkor nekünk kötelező mennünk Elenával. -nevetett Bonnie.
-Nézünk valami filmet? -vetette fel az ötletet Stefan.
-Nézzünk. De mit. -kérdezte Elena.
-Ah! Megvan! Nézzük meg az Alkonyatot! -vetettem fel az ötletet.
-Ennél rémesen ötletet világ életemben nem hallottam, de benne vagyok! -azzal Damon rákeresett a neten az első részére.
Filmnézés közben...
-Mi olyan spéci ebben a Bellában? Edward tényleg ennyire hülye? -kérdezte Damon, egy csókolózós résznél.
-Édes istenem! Te nem tudsz végignézni egy filmet kussban? -kérdezte kissé dühösen Caroline.
-Nyugi van Szöszi! Inkább nézd! -fordította Caroline Damon a téve felé.
-Paraszt. -morgott Caroline.
-Hallom!
-Nem baj az.
-Mindig ezt csináljátok? -néztem Carolinera és Damonre.
-Igen. -felelték egyszerre.
A film végén mindenki elindult haza. Ahogyan mi is. Elena vitte Jeremyt, én egyedül indultam el, de út közben megálltam a benzinkúton. Viszont egy kicsit pakolás közben megvágtam a kezem. Igaz, leragasztottam, de most lejött a sebtapasz. A benzinkúton széthasadt a seb, és elkezdett vérezni. Az eladó elfordult, de a tükörben láttam, hogy az arca...megváltozott. Az ijedségtől ott hagytam a sebtapaszt is, és olyan gyorsan, ahogy csak tehettem elviharzottam onnan. Az autóban az ijedség beszélt belőlem, sírva fakadtam, pedig évek óta nem tettem. Sírva álltam be a parkolóba, és sírva rontottam be a házba is.
-Zoe! Mi a baj? Mi történt? -rohant utánam a lépcsőn Elena.
-Nem tudom mit láttam, de az is ijesztő volt. -fakadtam sírva egyre keservesebben. De nem értettem, hogy miért sírok. Jó, az ijedség beszélt, illetve bőgött belőlem.
-Mit láttál Zoe? -kérdezte aggódva Elena.
-Mi volt az Elena? Mit láttam? -zokogtam.
-Rajzold le! - adott a kezembe egy lapot és egy ceruzát.
Nagy nehezen, de lerajzoltam neki.
-Az nem lehet. -hűlt el.
-Miaz? -nézett be az ajtón Jeremy. -Te jó ég! -azzal kiviharzottak a rajzai együtt a szobából.
-Hű! Ezt a családiasságot! -morogtam.
Lefürödtem, majd lefeküdtem aludni, de álmomban ismét újra meg újra átéltem az eladó arcát.
ESTÁS LEYENDO
The lost sister |The Vampire Diaries ff.|
FanficZoe Gilbertet elrabolták még 2 évesen az igazi szüleitől. Azóta örökbefogadták, de a nevelőszülei meghaltak. A lány beiratkozott a Mystic Fallsi gimibe. Ahol megismeri az ikertestvérét...Elena Gilbertet. (A könyvben nem éppen a sorozat szerint írom...