Ajunsi intr-un final in America, o masina a venit sa ne ia si sa ne duca 'acasa'.
Primu lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc de unul singur la Tim pentru a discuta.- Nu te-am mai vazut de mult Levi! Zambeste acesta, aratandu-si toti dinti. Se pare ca o duci bine si pe plan emotional si cu cariera, deci stai mai departe de mine, cine stie ce vei incerca! Rade la ultimile cuvinte, facandu-ma sa-mi dau ochii peste cap. Nici nu ma mai chinui sa-l intreb de unde stie pentru ca, ar fi o pierdere de vreme.
- Vreau s-o gasesti pe mama, Tim! Spun serios, punandu-ma pe un scaun din incaperea respectiva. Cineva pe nume Dominic a rapito cautand o anume felina de jad, mama mentionandu-ma si pe mine , spun, ridicandu-ma si dandu-i telefonul cu inregistrarea salvata.
Acesta da drumu la inregistrare, albindu-se la fata cand aude vocea asa zisului "Dominic".
- Doamne, avem o problema imensa! Murumura acesta ca mai apoi sa se intoarca la mine, fata lui exprimand frica si uimire, ce a ce ma lasa leguma.
Tim nu este genul de persoana care sa fie speriat foarte usor, nu se sperie aproape deloc de nimic, avand in vedere prin cate a trecut in doar cei 22 de ani ai sai. Faptul ca a ramas cu frica pe expresia fetei si cu vocea tremuranda ma face si pe mine sa ma panichez, stiind ca am intrat intr-o belea a dracu de naspa.
- Ce fel de probleme mai exact? Intreb, incercand sa par de neclintit.
Acesta se intoarce cu fata la imensul ecran ca mai apoi sa tasteze repede ceva si sa-mi apara in fata o poza cu extrem de mult scris pe langa. In poza este un om, barbat mai exact, care arata de vreo 30-40 de ani, avand parul blond cu ochii negri ca taciunele.
- Dominic Kasoverken, capul mafiei ruse, un om extrem de influentabil si cu o putere extrem de mare! Spune repede Tim, facandu-ma sa fiu atent si inspaimantat de cele spune de el.
- Ce legatura ar avea mama cu-n asemenea om, Tim? Este culmea! Spun exasperat. Si chestia aia cu felina nu stiu si cu mine...ce legatura am eu cu toate astea?
Acesta se uita la mine ganditor ca mai apoi sa se auda clinketul auzit atunci cand zapacesti tastatura. Pe ecran apare o noua poza cu informatii diverse.
- Acesta este un dosar top secret, tinut ascuns de mai mult de 3 sferturi din persoanele importante ale fiecarei agentii, putin stiu de ea iar eu pur si simplu le-am spart codurile! Spune cu-n aer superior, facandu-ma sa pufnesc.
- Continua! Ii fac semn cu mana, devenind dintr-o data serios.
- Felina de jad, un obiect extrem de important si esential. Contine toate informatiile posibile si imposibile, putand sa acceseze orice forma electronica de pe pamant, totusi, un element lipseste, facand folosirea ei neaccesibila.
- Spunea ceva de mine...
Acesta pare ganditor pentru o clipa ca mai apoi sa se uite la mine cu ochii mari , clipind des.
- Informatia nu este la tine, este in tine! Mormaie. Tu esti elementul lipsa sau cel putin ceva din tine e ceea ce lipseste, cu alte cuvinte, am dat grav de dracu!
Spune, fiind ultimele cuvinte inainte ca o bubuitura infricosatoare sa se auda de sus si sa ne faca sa tresarim.
Alt capitol extrem de scurt :)))) sunt cam lipsita de idei si da... Voi face capitole mai lungi de la urmatorul in colo avand in vedere ca mai e putin si termin acest volum :>>
Multumesc pentru asteptare :3
CITEȘTI
Kiss You ~Yaoi~
ActionLevi Turner, fost capitan al echipei de fotbal. De ce fost capitan si nu actual capitan? Sa zicem ca evenimentele din familie pot marca o persoana pana la depresie. Din cauza unei intamplari din familie acesta s-a izolat, s-a inchis in el, a deveni...