- Tsk.
Ma invart nervos prin camera, incercand sa ma gandesc la ceva, orice altceva. Cum a putut? Nenorocitul.
- Eren. Spun repede atragandu-i atentia. Du-te repede si ia doua cafele, a mea sa fie fara zahar si cateva prajituri, te descurci nu? Intreb iar acesta da din cap, aranjandu-si camasa ca mai apoi sa iasa din incapere.
Perfect.
Pun mana pe telefon, apelandu-l pe tata.
- Alo, buna fiule de-
- Nu ma lua le mine cu fiule, de ce l-ai platit pe Eren si Mia acum 2 ani ca sa joace teatrul ala ieftin? Marai, facandu-l probabil sa tresara
- Nenorocitul ala ti-a spus? Urla in difuzorul telefonului. Stiu ca l-am platit foarte bine sa taca!
- Nenorocitul ala e prima persoana de care m-am indragostit! Urlu mai tare decat el. Cum ai putut face asta?
- Trebuia sa te aduc pe o cale buna pentru tine fiule, una potrivita, n-ai fi venit de buna voie daca taratura aia era cu tine!
- Nu-i spune asa! Tip. Stii ceva, vorbim alta data!
Spun, inchizandu-i. Lua-te-ar dracu! Pufnesc nervos, punandu-ma pe scaun ca mai apoi sa intre Eren pe usa.
- A durat ceva. Spun incercand sa glumesc
Acesta lasa un scurt chicot sa-i scape printre buze ca mai apoi sa lase cafeaua jos. Se aseazq pe canapea ca mai apoi sa auzim sunete puternice, dandu-mi seama ca-s facute de tocuri cui. Ume. Pe usa intra Ume, nervoasa, aproape scotand-o din balamale.
- Ce dureaza atat Levi? Tipa lipindu-si mainile de brou, provocand un zgomot deranjant. Mi-ai promis! Se plange, asemenea unui copil mic.
- A intervenit o problema Ume, intr-o ora sunt gata si putem merge! Ii zambesc, aceasta oftand frustrata.
Isi plimba privirea prin incapere, privindu-l pe Eren.
- El e...
- Da! Spun repede, aceasta capatand o fata usor nervoasa, incruntata.
- Eu sunt-
- Stiu prea bine cine esti! Il intrerupe Ume cu dezgustat. Ce a ce nu inteleg e ce a ce cauti tu aici! Tipa.
- Ume, e mai complicat! Oftez, atragandu-i atentia. Iti voi explica diseara, la cina. Adaug facandu-l pe Eren sa tresara, privindu-ma cu ochii mari. Deocamdata ma poti astepta la etajul 3, avem o camera plina ochii cu stilisti, te poti aranja acolo pentru mai tarziu! Ii zambesc, aceasta aratand un zambet multumit si iesind numai decat din incapere.
- Ea e iubita ta? Intreaba Eren cu greu, avand vocea sugrumata si abtinandu-si lacrimile.
- E iubita mea de fatada! Oftez, asezandu-mi coatele pe masa. Am devenit un om de afaceri Eran, aveam nevoie de o iubita pe care presa s-o vada. Adaug. Plus, ea e bi! Spun repede, facandu-l sa faca ochii mari ca mai apoi sa rada.
- Si ce treaba ai tu? Intreaba dand din sprancene.
- Trebuie sa ajung la mama sa-mi cer scuze, am facut o greseala! Oftez ca mai apoi sa ma ridic de la birou. Vi cu mine! Spun, dand un ordin angajatului meu
- Da, domnule!
Acesta isi duce mana la frunte, stand drept si facandu-ma sa pufnesc intr-un ras haotic.
Iesim din incapere ca mai apoi sa iesim si din incinta firmei ca mai apoi sa intru in masina impreuna cu Eren.
- Cate amintiri in masina asta! Suiera Eren visator.
Si or sa mai fie. Imi spun in minte ca mai apoi sa gonesc pana la casa mamei fiind constient ca Ume nu e foarte rabdatoare. Nu e rabdatoare deloc. Dar acum e urgenta si probabil sa ma ierte.
Am stat cred ca 10 minute intr-un loc, stand in nenorocitul ala de trafic dar in sfarsit am ajuns.
Parchez masina, iesind din ea, trezindu-l pe Eren care doarme dus si mergand spre casa.
Cand dau sa deschid usa, aceasta cade pur si simplu, facand un zgomot deranjabil. Intru in casa destul de confuz, fiind sigur ca usa nu avea de ce sa cada. Cand imi ridic privirea de la usa, raman mut.
Totul e un dezastru. Totul e distrus.Ce naiba s-a intamplat aici?
Stiu ca acest capitol e super scurt dar promit ca urmatorul va fi mult mai lung :))
Am postat si eu dupa 5 ani :))/
Scuze pentru greseli si sper sa va placa :3
CITEȘTI
Kiss You ~Yaoi~
AksiLevi Turner, fost capitan al echipei de fotbal. De ce fost capitan si nu actual capitan? Sa zicem ca evenimentele din familie pot marca o persoana pana la depresie. Din cauza unei intamplari din familie acesta s-a izolat, s-a inchis in el, a deveni...