Odvoz

3.7K 122 29
                                    

Kuro okamžitě sem naklusej!!!
Zařvala na mě zezdola moje macecha. Moje matka zemřela když sem se narodil a otec se provdal za jinou ženu. Vždycky se ke mě chovali jako k věci a nikdy mě doopravdy neměli ani rádi, vlastně mě neměl rád nikdo, učitelé, děti, dospělí, prostě všichni. Neměli mě rádi i přesto že sem měl ty nejlepší známky a i přesto že sem byl ten nejvzornější syn, pořád sem za ně všechno dělal jako sluška a pan na mé ještě řvali.

Okamžitě sem se postavil z mojí postele teda pokud se tomu tak dá vůbec říkat. Sebehl sem schody a běžel k "Matce". Stala ve dveřích a vypadala jako by před ní právě spadla atomafka. Šel sem k ní a dal jí ruku na rameno.

Co se sta.......?!

Ve dveřích stáli dva muži v černém saku a se slunečními brýlemi.

Stál sem tam s otevřenou pusou než sem se konečně přesvědčil k tomu abych promluvil
D...dobrý d...d...den c..co s..se d..děje???
Vykoktal sem ze sebe najednou mi někdo položil ruku na rameno a já sebou cukl. Za mnou stál můj táta a díval se vážným pohledem na ty dva muže. Pak se na ně zlomyslně usmál a strčil do mě tak že sem zakopl a udělal dva kroky vpřed abych nespadl. Byl sem asi pár cestymetrů od jednoho z těch můžu. Začal sem se třást a po zádech mi začal štěkat studený pot.

Tady ho máte a vemte si ho i s urokama, ale nejdřív ty peníze.

Na obličej se mi objevil zděšený víraz který směřoval k mému otci ten se na mě jen zasklebil.
Muž co stal predemnou kývl na druhého muže vedle něj a ten se okamžitě rozešel k autu které stalo před naším domem. Muselo být ohromně drahé.
Sledoval sem toho může jak přistoupil ke kufru auta a otevřel ho, pak z něj vytáhl černý kufřík a rozešel se spátky k nám. Když k nám došel otec mu okamžitě vytrhl kufřík z ruky a otevřel ho. Oči sem mu najednou rozzářili a na rtech si mu vykouzlil velký úsměv pak ho zase zavřel a podíval se na ty dva muže profesionálním úsměvem.

No snad se nějak domluvíme.
Řekl a rukou naznačil ať vejdou dal dovnitř.
Zůstal sem tam stát s nechápavím obličejem a vykulenýma očima. Najednou přišla ke dveřím "máma" a řekla ironickým tónem

Tak deš už dovnitř.

Já jen nechápavě přikývl a šel dovnitř. Zkoulela očima vešla do kuchyně kde u stolu něco s otcem řešili ty dva muži. "Matka" si vedle něj sedla a já si stoupl vedle nich a prohlížel si ty dva muže. Nelíbil se mi ani nevím proč. Neposlouchal sem jejich rozhovor a jen sem tam stál. Najednou se otec postavil a někam šel, po chvíli se zase vrátil s nějakými papíry a když se hodil na styl k těm mužům došlo mi ze je to můj rodný list a moje práva. Vyděšeně sem se koukl na "matku" a otce kteří se zlomyslně usmívali. Ty dva muži se jen pousmál, jeden si sundal sluneční brýle a prohlédl si mě od hlavy až k patě.

Oni mě chtějí snad prodat??  Ale komu a proč?? Najednou se na mě mí rodiče podívali a řekli ať si du zbalit jen ty nejnutnější věci že pár mám jít s věcmi ven, že mě tam čeká odvoz. Vyděšeně sem se na ně otočil, ale oni jenom naznačili rukou až du. V očích se mi objevili slzy když sem vycházel po schodech nahoru a když sem dosel dovnitř třískl sem za sebou dveřmi a skácel se k zemi. Byl sem vážně nudně. Chtějí se mě zbavit, chtějí mě předat. Co mám dělá, co si počnu?? Brečel sem a litoval toho že ses se kdy narodil. Když sem si konečně zbalil všechny podstatné věci sešel sem dolů po schodech a sem rovnou kde dveřím. Venku stali ty dva muži a když sem opustil dům okamžitě ne popadli a svázali ruce a začali mě vlect do toho druhého auta. Začal sem se jim spírat a různé sem sebou škubal a cukal se, ale nezabralo to. Hodili mě do toho auta a zavřeli za mnou dveře, otevřeli se dveře na druhé straně a jeden s těch můžu si ke mě sedl a zavázal mi oči nějakou černou páskou. Skubal sem sebou a různě se bránil, ale bylo to zbytečné. Najednou mi přiložil nějaký voňavý kapesník k ústům a já ondlel.
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫

Takže je tady nová knížka. Doufám že se vám všem bude líbit a snad vás něčím zaujme. Díl budu vydávat podle nálady takže moc nezaručuju že bude nějaký terén na vydávání. 😅
Snad se první díl líbil a HAF HAF

Pro tebe Jen Hračka Kde žijí příběhy. Začni objevovat