Malá Děvka (15+)

4K 130 59
                                    

On to vážně řekl. To si ze mě dělá srandu. Jak si tohle může dovolit. Jen tak. Tohle bude normální znasilnění. Chtěl sem na něj začít řvát ale najednou mi neco strčil do otevřeně pusy a zapl mi to na zadní straně hlavy pák mi obvázal něčím oči a já v tu chvíli vůbec nic neviděl.
Ten kretét mi dal do pusy vážně roubík. Ti si ze mě dělá ale už fakt prdel.
Chtěl sem na něj zařvat, ale znělo to spíš jako tlumené zaručení.
Najednou mi znedl ruce a o něco kovového obmotal ty pouta co sem měl na sobě.
(Poznámka autorky: ano ty pouta měl celou dobu né vůbec na ně autorka nezapomněla a nevymačká je tam aby si to celi u vás vyčistila)

Něco cvaklo a já sebou skubnul. Chtěl sem zdrhnout ale jakmile sem sebou švihl dopředu velká síla věci která mi pevnila ty pouta semnou hodila spátky na postel. Zase mi s pusy vyjel tlumený zvuk kterému nešlo absolutně rozumět.

Ucítil sem na svém hrudníku hřejivé velké ruce a škubl tak sebou.
Pák šém slyšel jen uchechtnutí a celý sem zrudl. Byl sem teď víc bezmocný a tak zranitelný než předtím a cítil sem se vážně slabě. Vajednou se meho hrudníku dotkla nějaká slizká, mokrá věc a ta mě přiměla se prohnout v zádech a tentokrát z mé pusynky vyjel tlumený vzdech. On mě vážně oliznul?! Co mám dělat?! Od té česti hrudi které se mě dotkl začal dělat mokrou cestičku až k mé bradavce u které se zastavil a obkroužil jí jazýčkem. Hmm..... Vzdychl sem jak nějaká malá krurva, a to dost nadržená. Najednou jí lehce skousl a já se slastí prohnul v zádech. Ach bože. Ale né, ne ne ne ne né. Nesmím se nechat tak rychle a lehce porazit, nesmím se mu poddat. Ale on..... Ono ne to tak..... Hmmm........hmmm....hmmm....... Už zase sem vydychal jak malá nadržená děvka a taky sem se tak cítil. Bože proč mě musí tak dráždit. Já ti nevydržím. Ach..... Hmmm.....Umm.....  Další a další slastné stény a vzdechy. Sundal mi konečně ten podělanej roubík a já začal vzdychat mnohem intenzivněji a hlasitěji než s ním když se kpresunul k druhé bradavce kterou ale neskousl ani jí neolýzl, nene on jí začal sám a já vzdychl a prohýbal se v zádech jako malá děvka která si to ale zatraceně užívá. Ach.....hmmm..... Bože.. já.....ach..... Tohle už bylo na mě moc. Já už to vážně asi nevydržím. Proč mu tohle dělá, proč mě tak trápí.? Najednou se od mé bradavky odpojil a já nespokojeně zabručel a zavrtěl sebou. On se ale dostal okamžitě do mojí pusinky a začal mě vášnivě líbat a já se okamžitě ochotně přidal a začal tančit s jeho jazykem. Zase se odemně odpojil coš se mi ani trochu nelíbilo. Ale jemu to bylo nejspíš jedno protože se okamžitě rulama přesunul na můj zadeček a značkl pevně obě půlky.

Bože ty máš tak sexy prdýlku, doufám že bude i kurva úská.

Úská?? Co?? Jak to myslí "úská". To nechápu to jako že se mu libý že se jeho penis bude mačkat v ty uzoučký dírce.
To už mě ale s přemýšlení vyvedl její prst kroužící kolem mojí dírky. Zase sem začal vzdychat což ho přimělo zatlačit na mojí dírku a tím vyvolal další nadržené vzdychy.
Jestli se mu po tomhe neposzavil tak už po ničem. Najednou mi ale dal prst proč od mé nedočkavé dírky a já jen slyšel jak se postavil s někam šel. Nespokojeně šém zakňučel ale to už sem zase slyšel blížící se kroky. Pak se prohla postel a mě došlo že se posadil vedle mě. Uslyšel sem jak se vedle mě otevřela nějaká krabička nebo nějaký krém.

Teď se připrav lásko trošku to zabolí.

Jak to myslí že to trošku zabolí??
To už sem, ale neměla čas to zjistit sám a ucítil šém něco mírně mokrého na mojí dírce. Najednou to přirazil prosti mojí dírce a já slastně zakňučel. Přirazil do mě svím prstem který si něčím namazal?? Chvíli ve mě takhle zůstal ale pák se začal pohybovat a já začal nekontrolovatelně a nahlas vzdychat. Pak přidal i další prst a já se prohnul v zadech tak že seminář klskoro udělal most.

Akio!...ach......bože..... Zařval sem jeho jméno snad na celou místnost a to co bylo za ní. On sem ve mě začal pohybovat a různě mě prostahovat. Bože tohle bude to nejlepší poprvé na světě. Najednou do mě ale strčil i třetí prst a já stuhnul. To je opravdu tak velký. Ach bože, to mě může klidné rostrhnout vejpůl. Začal se ve mě pohybovat strašně rychle a pak i začal pomalinku přirážet a já cítil že se s toho asi zblázním.

A...Akio p...prosím r...rychleji.

On ale ještě víc spomalil.

Co si to říkal lásko?? Skus mě poprosit ještě víc aby si mě přesvědčil že to vážně chceš.

On mě snad chce zabil nebo chce umřít on sám protože jesli okamžitě nezrychlí tak se tady zblázním slastí.

Naladil sem tem nejvíc nadržený a sexy tón a začal prosím

Ach....p..pro....prosím j...j....já s...se s...sna.....snad z...zblázním, p....prosím j...já ch....chci t....tě t....teď h...hned v...ve mě......

On se je uchechl a vyndal ze mě svoje prsty. 

Jak si přeješ lásko.

                              


                              887.                               
                             Slov

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 02, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pro tebe Jen Hračka Kde žijí příběhy. Začni objevovat