Zajíček 2/1

3.3K 100 10
                                    

Probudila mě rána i když byla celkem dost tlumená. Zamžoural sem očima a chtěl sem se protáhnout kvůli zvláštní schoulené pozici ve které sem spal. A taky by se mu to povedlo kdyby se mé ruce při oddalování od sebe škubnutím nevrátili k sobě. To mě vyděsilo a tak sem se okamžitě podíval co spůsobylo moje leknutí.
Cóó!!! Já mám na rukou pouta?! Vyděšené sem ziral na chlumatá růžová pouta. Došlo si okamžitě že tohle nejsou normální pouta ale ty sexuální, ty co se používají no....vy víte na co. Díky leknutí že mám na sobě pouta sem se dostatečně vspamatoval ze spánku což spůsobylo další vyděšení. Proč? No protože sem na sobě měl vážně tenounké dámské kalhotky s kytičkama a zase růžové!!!!
Proč to mám dohajzlu na sobě, co se sakra stalo že sem teď v takové situaci že vůbec ničemu nerozumím?!
Začal sem si svůj "oděv" prohlížet a všiml sem si další divné věci. Já těch kalhotkách byla chlupatá bílá koule připomínající zaječí ocas. To mě zaskočilo a přimělo mě si sáhnout na hlavu kde sem ucítil čelenku. To ale nebylo všechno ta čelenka měla totiž na sobě zaječí uši a to dost velké. A v tu chvíli mi to všechno došlo. !!!!!JÁ SEM OBLEČENEJ JAKO NĚJAKEJ PORNO ZAJÍČEK!!!!! Začal sem si instantně rozpomínat co se vlastně stalo. Moji rodiče to oni za to můžou že sem teď ve téhle situaci, oni mě sprostě prodali!! A pak si mě odvezli ty divný chlapi v černých sacích. A pak mě uspali. Jak jen mohli, jak mi to mohli udělat. Byl sem v tuhle chvíli vážně nadně. Byl sem neuvěřitelně naštvaný, ale zároveň příšerně smutný a dotčený, ale nebrečel sem teď pro mě bylo prioritou co se bude dít dál a co se se mnou stane?? Mám strach a taky s toho všeho cítím špatný pocit. Přestal sem řešit sebe a začal skoumat moje okolí. Byl sem v bílorůžové místnosti s ohromnou postelí ve tvaru srdce, ale já v ní neležel, ležel sem vedle ní v růžovém neuvěřitelně mlékem pelíšku, ale pro zvířata. Zamračil sem se a skoumal pokoj dal. Bylo v nem asi tisíc plíšků a jedno ohromné zrcadlo. Na stropu vysel malí, ale nádherný skleněný lustr který prozařoval celou místnost. Naproti posteli byli světle růžové dveře. Chtěl sem se od sud dostat ale jakmile sem se pokusil vstát okamžitě sem se zase skácel k zemi. Jako mě moje tělo vůbeč neposlouchalo. Zatočila se mi hlava a tak sem si mosel lehnout abych zase neomdlel. Když sem se kterým nečně vspamatoval otevřeli se dveře a já mrštil pohledem na ně. Stál tam hodně vysoký muž s krásně blonďatými vlasy a nádhernou postavou. Jen tak sem tam ležel a propaloval ho pohledem. Opřel se o futrál dveří a s úchylným úsměvem si mě skenoval od hlavy až k patě a zase spátky. Najednou se zasekl pohledem na mém rozkroku a jeho už tak dost úchylný pohled se ještě prohloubil. Najednou se ke mě rozešel a jak vyděšeně uskočil, bohužel sem neměl žádnou sílu se od jeho blížící se postavi odstrčit nebo oddálit. Klekl si ke mě a chytil mi bradu mezi ukazováček a palec čímž mě donutil se mu zadívat a ponořit ještě víc do jeho krásně žlutých očí. Při chůzi mu jeho úchylný úsměv odpadl, ale když si mě k sobě ještě víc přitáhl a zadíval se mi hlouběji do očí jeho úchylný úsměv se vrátil a s ním přišla a povýšený pohled. Naklonil se ke mě ještě víc a jak už sem nevydržel se dál topit v jeho očích a křečovitě sem zavřel ty moje.

Ano pořád ještě žiju (bohužel) a konečně tady máte další pokračování mého dalšího příběhu

Sem prostě svině a ukončuji to v téhle chvíli aby ste mohli být napjatí co se stane dál (tedy pokud vůbec budete napjatí o čemž dost pochybuju) a taky aby ste tenhle příběh četli dál a jen tak ho prostě nezahodili 😅

Tenhle díl je věnovaný Danisek_nunu která/ý mě o další požádal i když né moc hodně ale poprosil takže já vážně moc pdpory nebo prošení na další díl fakt nepotřebuju
Tenhle díl je taky věnovaný__Rivaille__ aby se mi neunudila

Pro tebe Jen Hračka Kde žijí příběhy. Začni objevovat