DUVAR BAKIŞLI

27 14 7
                                    

Medya=Doruk &-&

Kendi hayatımızı seçme gibi şansımız yok maalesef sanki herşey planlı bir şekilde oluşmuşta ben de ona uyuyorum ne fikrimi soran var ne de mutlu musun ya da hayat nasıl gidiyor gibi saçma şeyler soracak gibi çevrem yok sadece lokantada çalıştığım bensu arkadaşım tek var.Pek dertlerimi anlatmasamda yanımda en azından.
Kahvaltı hazırlıyordum şu an babama sonra hazırlanıp o lanet lokantaya gitmem gerekiyor.
Zengin kişiler geliyor genelde bende bir garson olduğum için parasıyla eziyorlar resmen.

Şikayet etme gibi bi şansım da yok bu işe ihtiyacım var yoksa naparım ben kim bize bakar ki...
-"Tombulumm nasılsın bakim?" üzülüyorum bu halime babam konuşamıyor olsun yinede yaşıyor bunada şükür.
Konuşamasada anlıyorum ben babamı gözleri benim aynam..:")

-"Maşallah tombulluma benim nasıl da yiyor"..
Babamla bir arkadaşımmış gibi konuşuyorum daha mutlu oluyor buda beni mutlu ediyor tabi neyse kahvaltısını verdim tombişkoma

-"Yakışıklı tombulum ben çıkıyorum işe gidcem özle beni biraz"yanağına öpücük bırakıp babama tv yi açıp evden çıktım..
Aklım her ne kadar babamda olsada zorundaydım lokanta yakın allahtan fuat abide durumumu bildiği için 3 saatte bir babami kontrol etmeye geliyordum.

-Kulaklığımı takıp yürümeye başladım... ^"Bu hayat böyle mi olur düşen hep yerde mi kalır gün olur beynim durur kim olacak belli mi olur^"

Bu şarkıyı seviyordum kendimi arıyordum bu sözlerde sıkılmıştım her gun aynı maratonu yaşamayı bünyem de nasıl dayanıyor şaşırmıyor değilim.
AH! Annem bizi niye bıraktın sen gidince herşeyi de yanında götürdün..

Lokantaya varınca personel yere gittim hemen.Bensu
-"naber güzellik"
-"iyidir turşu kafa sen" neden bilmiyorum ama seviyorum turşuyu onuda bensuya takmıştım şikayet etsede hoşuna gittiğini biliyordum..
-"aynı bea"
Bu dediğine sebepsizce sırıttım seksenler dizisi izliyordum ne kadar eski bir konusu olsada en azından zaman geçiyordu...
Bensu
- "elvancım hadi işe koyulak yorulcaz gibi gözüküyor"..
-"tamam turşucukk".
Yorulmak mı bunu düşüncek birimiyim sanki ruhen ben bitmişim şu an ayaktaysam hepsi tombulum için...

Ne kadarda çok kişi var böyle lokantada biliyorum çok kişi geliyorda sanki bugün daha bi fazla gelin siz de gelin üstüme dermişim sempatik biriyimdir aslında espri yapmayı seviyorum ama kendime içime yapıyorum yine ben gülüyorum..
Fuat abi
-"Kızım şu masaya git"
-"tamam abi hemen "

Masaya gidince defterime bakarak "hoşgeldiniz efendim ne istersiniz?" Diye sordum.
Kafamı kaldırınca masadaki müşterilere baktım yine bi rüküş kadın lan o makyaj ne badana falan sürmüş resmen yanında takım giymiş bir beyefendi vardı resmi gibi bişey ay ay neyse napıyorum ben en son onların karşısında oturana  baktım.
Baktım lan bu bana çarpan dingil değilmiydi ne işi vardı bunun burda.

Baktım oda bana bakmaya başladı gözümün içine bakıyor resmen tamam yakışıklı olabilirsiniz bayım ama çok kabasınız aman neyse banane kafamı çektim ondan bişey demelerini bekliyordum.

O rüküş konuştu.
-"Bize suşi getir demi dorukcum seversin sende" deyince kız karşıya baktı sanırım bu dingilin adı doruktu.
Bakmakla yetindi çocuk rüküşün yanındaki adamda;
-"aynen getirin siz suşi falan donatın masayı"dedi.
-"Tabi efendim"deyip geçerken sağdan dingile baktım bakmaz olaydım oda bana bakıyordu sert bi yüzü var bu ne somurt yüz gören duvar sanar bunu...

Istediklerini masaya götürmeye hazırlanıyorum.
Masaya varınca yemekleri önlerine bırakmaya başladım elimdeki içeceği bıraktım ordan rüküş

-"Doldur şunu" bana dedi.Ulan bu ne emir neyse sakin ol elvan sevmiyordum bu tavırları ama yapacak bişeyimde yoktu rüküşün önündeki bardağa doldurmaya başladım.Bir anda yüzüme hapşırdı bu rüküş bende öyle elimdeki içeceği masaya döktüm ordan da rüküşün elbisesine döküldü..
-"Ayyy elbisem napıyorsun sen ezik"
Deyince sinirlerim tavan yaptı lan hem bana hapşırıyor hem de hakaret ediyor..
-"Siz de dikkat etseydiniz hapşırırken elinizi kapatmanız gerektiğini bilmiyorsunuz sanırım sizin hatanız."

-"bak şuna bir de bana karşı çıkıyor ezik kim senin patronun çağır buraya hemen."
Ben bu kızı yırtardım yeminle o saçlarını elimle bir tutup duvara fırlatmak vardı da neyse

-"tamam arzu uzatma yeter"
Diye bir ses duydum sağa bakınca dingilin konuştuğunu farkettim.

-"Cezasını çekmeli bu dorukcumm boyle ezikleri nasıl işe alırlar anlamıyorum."
Sana geliyorum allahım al beni yanına ben bu kızı mahfederim

-"Ne diyorsun lan hem suçlu hem de yağ gibi üste çıkmaya çalışıyorsunuz" diye çemkirdim napabilirdimki damarıma basıyordu bu rüküş
O sırada fuat abi geldi;
-"Bir sıkıntı mı var efendim diye sordu"
Rüküş
-"Var hemen bunu işten atıyorsunuz."
Sen kim oluyorsunda emir veriyorsun be diye bağıracaktım ama tuttum kendimi
Fuat abi
-"Kusura bakmayın efendim bir daha olmaz."
Rüküş
-"Eğer kovmassanız gerekeni yaparım
Bak sen parayla konuşuyor zengin rüküş işte "
Doruk
-"arzu sana uzatma" dedim
Rüküş
-"Görmüyor musun doruk bu ezikten pahalı olan elbisem ne hale geldi."
Bu sabrımın son noktasıydı yeter ama artık ha deyip önümde soslu makarnayı alıp kafasından aşağıya döktüm..
-"Al bu da benden sana yemek "deyip yanlarından ayrılıyordumki biri kolumdan tuttu lan dingilmiş bu

- "Ne var ne istiyorsun ? "Diye sordum
-"Naptığını sanıyorsun" diye dedi bay dingil
-"Ne gördüysen o "deyip kolumu çektim gözü kör mü bunun acaba görmüyor mu kimim haksız olduğunu e tabi zengin züppeleri bunlar hepsi aynı bok
Doruk
-"Laflarına dikkat et "
Elvan
- "Bunu sen istedin diye yapcak değilim nasılsam oyum ben maskeli dingiller"deyip personel odasına gittim.

Sanırım dolmuştum gözümden bir damla yaş gelince fuat abi içeri geldi
-"Kızım üzgünüm maaşını al ve ayrıl burdan"
Haklıydı adam ne diyebilirimki tutamadım kendimi biraz fazla fevriydim galiba..
-"Tamam abi herşey için teşekkür ederim kusura bakma :")"

Eşyalarımı toplamaya başladım turşucuk geldi yanıma
-"noldu elvanım gülüm"
-"Nolcak zengin rüküşü geldi yaptı yapacağını "
-"sıkma canını kuzum "
Nasıl sıkmayayimki ben nerden bulcam şimdi iş zaten bunu zor bulmuştum
-"bensum benim iş bulursan bana söyler misin yani artık yeni bir iş aramam lazımdı."

-"Tamam kuzum bulurum ben"
Çok samimi olmasakta en azından arkadaşımdı yani sıkıca sarıldım ona görüşürüz turşucuk deyip ayrıldım yanından

Al işte elvan bravo sana şu eline ve dilini kontrol et biraz lokantadan çıkarken doruk mudur nedir dingil ha dışarda bekliyordu yanındaki adamla sanırım rüküşümüz lavaboda
Yanlarından geçmeye başladım gözümü oyarcasına sert bakıyordu şu dingil
-"Dingil işte "dedim
Duydu galiba doruk duvarı yüzü iyice sertleşti sonrada zaman kaybetmeden eve gitmeye başladım

Tombulumu özledim...:")

Merhaba arkadaşlar umarim begenmissinizdir vote ve yorumlarinizi bekliyorum..♡♡
#Denizkizi
#INEGIRL
#MAVIMSI

DUYGUSUZ UZAYLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin