Seni asla unutmıyacağız herzaman kalbimdesin , kalbimizdesin buraya yazmak istediğim o kadar çok şey varki .Bu anlatılmaz . İki gün boyunca gözlerim şişene kadar ağladım , ağladık Koreli fanlar hastaneye gitti sıralandı ... Neden yaptın minik melek Neden . Hiç farkedemdik gülüşlerinin arkasındaki acıyı . Anlat dinlerdik dedik sonra birden yazdığın müzikler geldi aklımıza . Sen zaten anlatmıştım bize ama biz anlamamışız. Hepimiz özür dilesek geri gelir misin ? Yine gülermisin , ağlamayın shawol'lar dermisin bize o güzel sesini yine sunarmısın . O en son yıldızlara bakan fotoğrafında onlardan mı olmak istedin meleğim . Ne gerek vardı ölmene . Sen benim ilklerindendin ve yine bir ilkim olsun o" ölümüne şahit olduğum geri gel gitme , yalan olsun dediğim ilk idol" ama sen benim için idoldende ötesin .kim seni sıktı zorladı şöyle meleğim . Ne kadar zorlanmışsındır ne kadar ağlamışsındır. Ne kadar yanlız hissetmişsindir inti...har ederken , ne kadar mutsuzsundur . Ama bizim kalbimiz buna dayanmaz. Senin sesini yeni müziklerde duymadan gülüşünü görmeden grup fotoğraflarında görmeden nasıl mutlu olayım . Biz shinee'ye 4 kişi nasıl alışalım , sensiz sesinsiz shinee shinee olmazki . Senin o güzel kalbin olmadan olmaz ki . 18 Aralık artık önemli anılması , ağlanılması , hatırlanılması gereken bir gün. Kalbim buna hala inanmıyor o ölmez canlı yayın açıp şaka der diyor ama beynim o ... öldü diyor . Keşke sana ve shinee'ye daha fazla vakit ayırsaydım. Demek ki ayırdığım zaman azmış . Bu bir intihar değil bu bir cinayet Kpop cinayeti SM cinayeti . Sen nasıl ölürsün diye sorguluyorum hala. Yazmaya sayfalar yetmez. Seni özliyeceğiz .Bu arada Cenazeye resmin hiç yakışmadı bilgin olsun. Biz sadece bir idol kaybetmedik, biz bir melek kaybettik ... Herzman KALBİMİZDESİN JONGHYUN SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ ... SÖZ . "Sıkı çalıştın dinlenmeyi hak ediyorsun , seni seviyoruz jonghyun . "