1/3

10.6K 350 835
                                    

Skins'te Rusya'ya geziye gittikleri bölümü Larry'ye çevirerek ve biraz da kurgu ekleyerek bir Larry şeysi ortaya çıkardım. Chris ve Tony karakterini Louis'nin üstünde birleştirmiş olabilirim, şşt. All Time Low'dan Jasey Rae dinleyerek yazdım, onu da multimedia'da bulabilirsiniz. İyi okumalar.

"Bayanlar ve baylar, emniyet kemerlerinizin ışığı sönmüştür. Artık uçak içinde rahatça dolaşabilirsiniz. Seyir yüksekliğine ulaşmış bulunmaktayız ve Fransız Alpleri'nin üzerinden geçmekteyiz." 

Uykusunu bölen sesi duyduğunda, en yakın arkadaşının omzundan kafasını kaldıran Harry, boş bakışlarla etrafa bakındıktan sonra, neden uçakta bulunduğunu hatırladı. Uyuşuklukla kafasını camdan dışarı çevirdi ve boğuk havayı görünce sessizce birkaç küfür savurdu. 

Kafasını çevirip uçağın içine bakınmaya başladı. Kimlerin geziye geldiğini hatırlayamıyordu. Arkada Liam ile oturan Niall'ı, ardından sevgilisi Perrie ile tartışmakta olan Zayn'i görünce, klasik şeyler diye aklından geçirdi. Asıl kişi ve sevgilisinin aklına gelmesi biraz zamanını almıştı. En önde oturuyorlardı. El ele tutuşuyorlardı ve ikisi de birbirine bakarak kahkaha atıyordu. Bu kadar komik olanın ne olduğunu düşününce, tiksintiyle suratını buruşturdu. İlişkileri tamamen seks, ve biraz da aşk üzerine kurulu olan Louis ve Eleanor, muhtemelen bel altı espriler yapıyor, veya otele gideceklerinde birbirlerini nasıl ve hangi pozisyonda düzeceklerini anlatıyordu.

"Hepinizin, bunun bir tatil olmadığını hatırlamasını istiyorum, tamam mı?" dedi Bayan Liggins muzurca gözlerini öğrencilerin üstünde gezdirirken. Harry, öğretmenin gözlerinin Louis'nin üstünde biraz daha fazladan durduğuna yemin edebilirdi. "Bu sizin, birinci bölüm tarih ödeviniz olan, Post-Sovyet endüstriyel Rusya'yı öğrenmeniz için önemli bir şans. Kırk yılda bir kere gelebilecek türden bir şans, çocuklar."

"Yaşasın!" diye alayla söylendi Eleanor. Bunun üzerine birkaç kıkırtı uçağın içini doldurdu. 

"Bu öyle yavan bir eğitim değil. Tam anlamıyla bir eğitim."

"Tam anlamıyla bir kafa çekme!" diye bağırdı Harry. Louis de dahil olmak üzere herkes bu söylediğine güldü. 

"Hayır, hayır. Kafa çekme falan olmayacak, tamam mı? Çok çalışacağız, Rusya Federasyonunun Mordovya eyaletinin Moskova şehrinin tarihini ve kültürünü inceleyeceğiz, anlaşıldı mı? Gerçek Rusya'yı göreceğiz."

"Aman ne eğlenceli," diyerek esnedi Niall. "Rus kızları dışında ilgimi çeken bir şey yok. Sen de öyle düşünmüyor musun Harry?"

"Kapa çeneni," diyerek Harry'yi korudu Louis. "Hadi ama, hiç mi bir erkeği becermek istemedin?"

"Seni bilemem, ama ben hiç istemedim dostum," diyerek kahkaha attı.

"Şuan yanımda Eleanor oturuyor ve bana erkekleri becermekten bahsediyorsun, üstelik Liam ile birlikte otururken."

Niall cevap vermek yerine, sırıtarak orta parmağını gösterdi. Louis önüne döndüğünde, Harry gülümsemesini gizlemek için gözlerini yumdu ve biraz daha iyi biri olsa, her şeyin ne kadar kolay olabileceğini düşündü. 

"Kesin!" diyerek emretti Bayan Liggins. Ardından sözlerine devam etti. "Napolyon ve Hitler'in dize getirilip yenildiği, vahşi ve ıssız yerler. Bu bir macera. Bu, tarihi kanlı canlı hissetmek demek. Kim benimle?" Hiç kimse parmağını kaldırmadığında, Bayan Liggins daha fazla bir şey demeden yerine oturdu. 

"Hey, Zayn, hapları nereye sakladın?" diye fısıldadı Harry. 

"Hap mı?" dedi Zayn gözlerini şaşkınlıkla açarak. "Hapları Liam alacaktı."

french kiss or russian blowjobHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin