3/3

4.5K 315 455
                                    

Bölümü yazarken dinlediğim güzel Anathema şarkısını dinlemezseniz çok şey falan kaybetmezsiniz ama yine de dinleyin çünkü mükemmel. Umarım hoşunuza gider, iyi okumalar!

"Fransa'nın en güzel şehri olan Paris'e gittiğimizde," dedi Bayan Liggins sınıfa, -ve özellikle Louis'ye- doğru bakarak. "Kafa çekmek, ve seks gibi şeylerden tamamen uzak duracaksınız. Paris bir aşk şehridir ve-"

"Aşk şehriyse," dedi Louis elindeki kalemin arkasını ısırırken. "Aşk şehrinde aşk yapmak en doğrusu değil midir?"

Eleanor kıkırdadı ve Harry sadece ikisine ters ters bakmakla yetindi. Eleanor'ın, onun dediklerine gülmesini istemiyordu. Louis'nin dediklerine, yalnızca Harry gülebilrdi.

"Aşk şehrinde aşk yapmana gerek yok, Louis," dedi Bayan Liggins uzun parmaklarını çenesinde gezdirirken. "Aşk, bambaşkadır."

"Rusya'da böyle demiyordu," diye mırıldandı Louis. Harry'nin gözünün önüne Rusya'daki görüntüler gelince tiksintiyle suratını buruşturdu ve o anı unutmaya çalıştı. 

*

"Napolyon'un kurduğu büyük bir imparatorluk olan Fransa'yı görmenin ne kadar heyecanlı olduğunu düşünün!" dedi Bayan Liggins uçak koltuğundaki öğrencilerine tek tek bakarken. 

"Zaten onun dize getirildiği yer Rusya'yı görmedik mi?" dedi Harry yanaklarını buruşturarak. Louis, gurur duyar bir gülümsemeyle Harry'ye bakıp göz kırptığında, Harry'nin yanakları çoktan kızarmıştı. Harry, kızaran yanaklarını gizlemek umuduyla kafasını uçağın içinde dolaştırdı. 

Bakışlarını Louis ve Eleanor çiftinden uzak tutmak için çabalıyordu. Arka koltukta tek başına oturan Niall'ı görünce, bakışlarını kaçırmaya çalıştı fakat Niall çoktan ona baktığını görmüştü ve dudakları kirli bir gülümsemeyle yukarı doğru kıvrıldığında, bu Harry'nin rahatsız bir şekilde, yavaşça yerinde kıpırdanmasına sebep oldu. 

Louis, onun kıpırdandığını farkedince, Niall'a dönerek el hareketi çekti ve Harry'ye rahatlamasını söyleyen bakışlarla baktı. Harry'nin rahatsız olmasının sebebi Niall değildi. Yani pekala, biraz rahatsız olmasını sağlayabilirdi ama rahatsızlık kaynağının temel sebebi Louis'di. Şuan Eleanor ile beraberdi ve bu onun çılgına dönmesi için yeterliydi. 

"Bayanlar baylar, emniyet kemerlerinizi çözebilirsiniz. Fransa'ya iniş yapmak üzereyiz."

Harry, emniyet kemerini çözdükten sonra, derin bir  nefes çekti. Tek istediği, -yani Louis dışında- otel odalarının, Rusya'da bulundukları yerden iyi olmasıydı. Louis ile seksleri daha ateşli, ve daha rahat olabilirdi. Harry, bunu düşündüğü için kendini öldürmek istiyordu ve bunun üzerine birkaç küfür mırıldandı.

Harry, yanından geçen Louis'yi, Louis ona doğru yaklaşarak, kulağına bir şeyler mırıldandığında anca farketmişti. "Beni becermek istediğini biliyorum, Harreh. Ama biraz sabret. Aynı oda da kalacağız ve beni becerebileceksin."

Harry, gözlerini Louis'nin vücudunda dolaştırdı. Harika kalçasını saran dar bir pantolon ve üstüne bir kot ceket giymişti. Bu haliyle oldukça seksi gözüküyordu. 

*

"Aşk şehrinde aşk yapmak istemiyor musun?" dedi Louis dudaklarını alayla yukarı doğru kıvırarak. 

"Seninle yapmak istemiyorum," dedi Harry yalan söylediğini belli eden kırmızı yanaklarını umursamamaya çalışarak. 

"Oh," dedi Louis. Bu cevabı hiç beklemiyormuş gibiydi. "Halbuki hoş bir çift olduğumuzu düşünmeye başlayacaktım."

french kiss or russian blowjobHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin